کد خبر: ۹۱۷۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
تراکتور یک باشگاه شگفت‌انگیز است با بهترین تماشاگران دنیا. این مهم ترین چیزی بود که من در آن مصاحبه گفتم.
آنسلمو گونزالس
ok

سایت گل-شایعات درباره مهاجم پرتغالی تراکتور باعث شد تا او دست به قلم شود و در صفحه فیس بوکش از خود دفاع کند. آنسلمو گونزالس که این روزها اتهام‌های زیادی علیه او مطرح می‌شود بعد از اینکه از سوی یکی از روزنامه‌های ورزشی متهم شد در مصاحبه با یک نشریه پرتغالی درباره ایران بدگویی کرده نوشته است از اینکه به دروغ متهم شده بسیار ناراحت است. او اضافه کرده: «آن‌ها که می‌خواهند بدانند واقعاً چه گفته‌ام مصاحبه‌ام را بخوانند. من هرگز حرف بدی در مورد ایران، باشگاهم یا چیزهای دیگر نزده‌ام».


آنسلمو نوشته است از اینکه تراکتورسازی را معرفی کرده بسیار خوشحال است و از انتشار وارونه حرف ‌هایش بسیار ناراحت: «تراکتور یک باشگاه شگفت‌انگیز است با بهترین تماشاگران دنیا. این مهم ترین چیزی بود که من در آن مصاحبه گفتم. هرکس که این دروغ‌ها را در مورد من نوشته فقظ می‌خواهد به تراکتور ضربه بزند و ثبات باشگاه ما را به هم بزند. آن‌ها موفق به این کار نخواهند شد چرا که ما یک باشگاه قدرتمند هستیم. ما بهترین هستیم و در پایان لیگ قهرمان خواهیم شد. این هدف واقعی من است». مهاجم پرتغالی تراکتور نوشته خود را با «یاشاسین تراکتور، یاشاسین تیراختورچیلار» به پایان رسانده است.

کار آنسلمو از جایی گره خورد که بعد از انتشار خبر مصاحبه‌اش محمد ابراهیمی هم به فیکس بازی کردن او اعتراض کرد. ابراهیمی بعد از بازی با داماش گفته بود آنسلمو به خاطر رابطه خوبش با کادر فنی پرتغالی تیم در ترکیب قرار می‌گیرد. این صحبت‌ها و دیگر مسایل هر طور که به گوش سردار جعفری رسیده باشد، او مدیر برنامه‌های این بازیکن را به دفتر باشگاه فراخوانده تا درباره اوضاع توضیح بدهد. اوضاعی که بوی بهبود از آن شنیده نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها