کد خبر: ۹۱۹۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام سالک:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون زمانی رسیده است که فریاد «أین عمار» رهبر زمان را به تبعیت از حضرت علی (ع) به وضوح می‌توان شنید کجایند افرادی که سپر ولایت در زمان سختی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی اصفهان اظهار کرد: دشمن گاهی با عملیات اقتصادی، گاه در میدان شبیخون اجتماع فرهنگی و گاهی در جریان عملیان روانی و با جنگ نرم تلاش دارد تا قرآن و عترت و حرکت عظیم انقلاب اسلامی را از ما بگیرد.

وی با اشاره به روز مباهله افزود: ما برای یک مباهله عظیم در برابر استکبار آماده می‌شویم و باید در برابر اینگونه حرکت‌های بایستیم که به طور حتم پیروز می‌شویم.

* دشمنان یا تسلیم اسلام شوند یا زیر چرخ‌های سنگین اسلام‌خواهی در جهان نابود می‌شوند 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فضای روحیه خوب کشور ما و توده عظیم امت به پشتوانه ولایت فقیه قدرتی را آفریده که در این مباهله می‌توانند به پیروزی برسند تا آثار عذاب دشمنان را همانند مباهله اصلی شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان در برابر نظام ما دو راه بیشتر پیش رو ندارند که یک راه این است که تسلیم انقلاب اسلامی و اسلام ناب شوند و اسلحه‌ها را بر زمین بگذارند و یا اینکه زیر چرخ‌های سنگین اسلام‌خواهی در جهان نابود و اسیر می‌شوند.

سالک تاکید کرد: در این میان راه سومی وجود ندارد، این نابودی ثمره مباهله عظیم در عصر کنونی است و بستر ظهور امام زمان (عج) را تشکیل می‌دهد.

* مواظب فتنه‌های بزرگ‌تر باشیم

وی با اشاره به اینکه ایران فتنه‌های مختلف مستکبران را پشت سر گذاشت، تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اکنون فتنه بزرگ‌تری در راه است و باید مواظب باشیم که این توطئه‌ها از درون ظاهر نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیرالمؤمنین راه مقابله با فتنه درونی را به ما هشدار دادند، گفت: در نهج‌البلاغه راه‌های مبارزه با این فتنه بیان شده است که سعی کنید تا شما پرچم فتنه‌ها و نشانه‌های بدعت نباشید به این معنا که از ما بصیرت و هوشیاری می‌طلبد.

وی تاکید کرد: به فرموده امام معصوم (ع) ولایت به عنوان حبل‌المتین الهی پیوند امت اسلامی را استوار و پایه‌های ایمان بر آن استوار است و عاملی است که تمام مردم را به دور خود جمع می‌کند.

سالک اضافه کرد: در این راه به وادی شیطان نباید وارد شد به این معنا که از تفرقه و دشمنی باید بپرهیزیم که نیازمند هوشیاری است و نباید فراموش کنیم که همواره در محضر خدا قرار داریم و باید از حرام پرهیز کنیم.

* اکنون فریاد «أین عمار» ولی زمانه شنیده می‌شود

وی تاکید کرد: اکنون زمانی رسیده است که فریاد «أین عمار» رهبر زمان را به تبعیت از حضرت علی (ع) به وضوح می‌توان شنید، کجایند افرادی که به فرموده حضرت علی (ع) باید سپر ولایت در زمان سختی باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ولی امر زمان باید در قلب سنگر قرار بگیرد و ما اطراف او باشیم و اجازه ندهیم که تیرهای دشمن به قلب کشور آسیب وارد کند، تا بتواند به خوبی کشتی انقلاب و اسلام را بر دریای مواج فساد و هجمه‌های سنگین هدایت کند و پرچم را به دست صاحب اصلی آن مهدی موعود (عج) برساند و نقش ما در این جاست که سنگین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها