کد خبر: ۹۲۳۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار از تمدید ارسال آثار به دوره سوم این جشنواره تا 15 آذر خبر داد و گفت: تاکنون 235 اثر به دبیرخانه رسیده است.

حامد بامروت‌نژاد مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس، با اشاره به اعلام فراخوان دوره سوم این جشنواره از ده مهر گفت: ابتدا تا پایان آبان مهلت ارسال آثار بود که با توجه به استقبالی که از جشنواره شد مهلت ارسال آثار را تا 15 آذر ماه تمدید کرده‌ایم و 25 آذرماه اسامی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره را منتشر خواهیم کرد.

 

* تلاش هر چه بیشتر برای حضور فیلمسازان شهرستانی در جشنواره عمار

 

وی افزود: تفاوت امسال با سال گذشته در تبلیغات این است که علاوه بر تبلیغات در مجلات و سایت‌ها و ... در شهرهای مختلف کشور تبلیغات جشنواره صورت گرفته است تا انشاء‌الله امسال شاهد حضور بیشتر فیلمسازان شهرستانی در جشنواره مردمی فیلم عمار باشیم.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار درباره میزان آثار ارسالی به این جشنواره، گفت: تا 17 آبان 235 اثر در بخش‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه و نقدها و مقالات سینمایی رسیده و همچنان ادامه دارد.

وی همچنین با با بیان اینکه سال گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با تهران در 30 نقطه از کشور برگزار شد، تاکید کرد: بعد از پایان جشنواره اکران‌های مردمی ما تا امروز ادامه داشته است که تاکنون در 150 نقطه فیلم‌های جشنواره عمار اکران شده است.

بامروت‌نژاد افزود: برای اکران فیلم‌های جشنواره دور سوم نیز در حال رایزنی هستیم که دوستانی که علاقمند به این امر هستند می‌توانند درخواست خودشان را از طریق پایگاه عمار فیلم اعلام کنند که در این زمینه تاکنون ارگان‌های دولتی و مردمی متعددی با ما تماس گرفتند و درخواست اکران همزمان جشنواره سوم را در شهر و شهرستان خودشان داشته‌اند که در حال برنامه‌ریزی است.

 

* برگزاری جلسات هم‌اندیشی جشنواره عمار با فیلمسازان کشور

 

مسئول دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار همچنین درباره مقدمات برگزاری دوره سوم نیز گفت: تاکنون دو نشست هم‌اندیشی داشتیم که اولین نشست با حضور داوران نخستین و دومین دوره جشنواره فیلم عمار بود که آقایان ابوالقاسم طالبی، حسن عباسی، نادر طالب‌زاده، ناصر هاشم‌زاده، و وحید جلیلی حضور داشتند که علاوه بر ارائه گزارشی از کار، نقدهای حاضران و نوع نگاه به جشنواره و آینده آن تهدیدها و خطرهای موجود برای جشنواره را دریافت کردیم که به زودی خبر کامل این جلسه را منتشر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین نشست دوم درباره بخش بین‌الملل جشنواره و اکران بین‌المللی بود که با آقایان منتظمی، برمهانی و غفوری برگزار شد که خبر آن نیز منتشر خواهد شد.

بامروت‌نژاد همچنین تصریح کرد: جشنواره عمار به زودی نشست خبری برگزار خواهد کرد که در آن جلسه دبیر این جشنواره تعیین می‌شود و نکاتی هم که لازم است گفته خواهد شد.

وی افزود: همچنین داریم تلاش می‌کنیم که پوسترهای فیلم‌های برگزیده دور اول و دوم جشنواره را در این نشست خبری با حضور کارگردانان رونمایی کنیم که در حال برنامه‌ریزی هستیم و زمان این نشست خبری به زودی اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها