کد خبر: ۹۲۴۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
سياست دو گانه غرب در ممنوعيت پخش شبکه هاي ماهواره اي جمهوري اسلامي و حمايت از پخش شبکه هاي ماهواره اي گروهکهاي تجزيه طلب و تروريستي نشان دهنده ديگري از دروغ بودن ادعاهاي آزادي بيان و مخالفت با تروريست ميباشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، دولتهاي استکباري با ادعاهاي جذاب و فراوان آزادي بيان که حتي توهين به مقدسات در آن پسنديده و آزار ميلياردها انسان معتقد روا ميباشد، با عدم تحمل رسانه هاي روشنگر و غيرهمسو با جريان صهيونيسم جهاني و تلاش در قطع پخش شبکه هاي ماهواره اي پرس تي و العالم و دهها شبکه ماهواره اي ديگر مدتهاست پرده از چهره دروغگو و منافقانه خود بر داشته اند.

ممنوعيت پخش شبکه هاي ماهواره اي جمهوري اسلامي در حاليست که دهها شبکه گروهکهاي تروريستي و تجزيه طلب و صدها شبکه غير اخلاقي آزادانه مشغول فعاليت بوده و بدون هيچ محدوديتي از ماهواره هاي اروپايي و آمريکايي پخش برنامه دارند.

گروهک تروريستي منافقين با پرونده اي سياه از خيانت و ترور و کشتار مردم بي دفاع ايراني و عراقي با اينکه سالها در ليست سياه گروههاي خطرناک تروريستي اتحاديه اروپا و آمريکا قرار داشته هيچ گاه در پخش برنامه ماهواره اي خود با مشکل روبرو نشده است و همچنين شبکه هاي ماهواره اي گروهکهاي پژاک و کومله و احوازنا(متعلق به گروهک تروريستي تجزيه طلب جنوب ايران) که عامل بسياري از ترورها و بمبگذاري ها بوده و مورد حمايت مالي غربي ها نيز قرار دارند در کشورهاي اروپايي آزادانه فعال بوده و دفتر استوديو پخش شبکه ماهواره اي خود را اداره ميکنند.

جاي سوال اينجاست سازمانهاي حقوق بشري و گروهکهاي ملي مذهبي مدعي ملي گرايي و ايرانپرستي که ادعاهاي فراوان در وطنپرستي دارند چرا سکوت کرده و به جاي محکوم نمودن و اعلام برائت از چنين گروهکهاي تجزيه طلبي در برنامه هاي شبکه هاي ماهواره اي آنان شرکت کرده و آنها را تائيد ميکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها