کد خبر: ۹۲۷۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
معتقدم تنها علت اصلي اين اتفاق ناراحت کننده آقاياني بودند که تنها هدفشان اوت شدن فوتسال از جام جهاني بود.

علت اصلي حذف تيم ملي از جام جهاني مديريت ضعيف در فدراسيون فوتبال است

به گزارش فوتبال آنلاين کاپيتان سابق تيم ملي فوتسال معتقد است : حذف ايران از جام جهاني تنها به خاطر کينه ورزي ، تک محوري و در نظر گرفتن منافع شخصي مديران فوتسال بود.

وحيد شمسايي در گفتگو با خبرنگار فوتبال آنلاين پس از حذف زود هنگام تيم ملي فوتسال ايران از جام جهاني تايلند گفت : چرا تيم ما بايد در مقابل تيم هايي که در حد ايران نبودند مثل کلمبيا که براي اولين بار در جام جهاني فوتسال حضور داشت و در مرحله گروهي به گواتمالا و روسيه باخته بود بازي خوبي ارائه نکند و در نهايت نتيجه به اينجا ختم شود؟

آقاي گل فوتسال جهان در ادامه اظهار داشت : معتقدم تنها علت اصلي اين اتفاق ناراحت کننده آقاياني بودند که تنها هدفشان اوت شدن فوتسال از جام جهاني بود.من ناراحت بازيکنان جواني هستم که 10 سال عقب افتادند. اين آقايان بايد به خاطر کينه ورزي و تک محوري بودنشان جواب ناراحتي مردم را بدهند.

شمسايي کاپيتان سابق تيم ملي فوتسال در پايان با اشاره به وضعيت کنوني تيم فوتسال افزود : اکنون بايد فکر اساسي و جدي را براي تغيير وضعيت تيم در نظر گرفت . بايد يک کار جدي و جديد با يک شرايط مناسب در نظر بگيريم در غير اين صورت خدا به داد 4 سال آينده برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها