کد خبر: ۹۳۳۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۱

رجانیوز: سوال اساسی این است که «دلار‌ها و یوروهای اهدایی کاخ سفید و اتحادیه اروپا به نهادهای مخالف جمهوری اسلامی ایران، کجا و برای چه اهدافی خرج می‌شود؟» پاسخ به این سوال البته سخت نیست؛ اگر نگاهی به بازی بامزه جدید رسانه‌های ضدانقلاب درباره یک مجرم امنیتی بیندازیم. چرا که راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی پر سر و صدا برای حمایت از این طیف افراد یکی از اقدامات اساسی برای ارائه فاکتور به سازمان‎های فوق است. 

کمپین مبارزه با حجاب؛ کمپین مبارزه با احکام اسلامی؛ کمپین مخالفت با ریاست جمهوری؛ كمپين اعتراض به ممنوع التصوير شدن جيگر؛‌ کمپین اعلام حمایت از یک زندانی زناکار و نهایتا کمپین حمایت از یک مجرم امنیتی، تنها گوشه‌ای از این کمپین‌های بانمک است که هر نوبت با کلی سر و صدا ایجاد می‌شوند و نهایتا چند مطلب علیه ایران منتشر می‌کنند و بودجه‌ای می‌گیرند و آخر هم مشخص نمی‌شود به چه سرانجامی می‌رسند. 
 
 
بازی با احساسات، تنها رویکرد جریان ضدانقلاب در یکی دو سال اخیر بوده است؛ چرا که شعله‌های فتنه خیلی وقت است خاموش شده و هیچ شوکی هم توانایی روشن کردن مجدد آن را نداشته است. پس چه راهی بهتر از بازی با احساساتِ مردم مهربان و حساس ایران؟ برای کسانی که دروغ بزرگ تقلب را تجویز کردند، اصلا سخت نیست که این بار دست به سناریو‌نویسی یک قصه جذاب و پرکشش درباره مادری فداکار بزنند که توسط ظالمان، زندانی شده و دخترانش هم دائما به یادش اشک می‌ریزند. اما واقعا واقعیت چیست؟ 
 
در هفته‌های اخیر، تمرکز رسانه‌های برانداز به سمت «نسرین ستوده» رفته؛ کسی که ظاهرا وکیل است و این رسانه‌ها هم می‌گویند که به جرم وکالت برخی مجرمین سیاسی، محاکمه و زندانی شده است اما از رسانه‌هایی که یک تروریست عضو گروهک کومله را «یک معلم مهربان» جا می‌زنند، اصلا بعید نیست هزاران فعالیت ضدامنیتی نسرین ستوده را نیز پنهان کنند و بر طبل وکیل بودن او بکوبند. 
 
 نسرین ستوده که مدعی دفاع از حقوق بشر و حقوق زندانیان است، تاکنون به صورت هدفمند از برخی گروهک‌های تروریستی و عوامل آن‌ها که به بمبگذاری و کشتن بسیاری از افراد بی‌گناه اعتراف داشته‌اند، حمایت کرده است. به عنوان مثال وی پس از اعدام تروریست جنایتکار عضو گروهک اسرائیلی «تندر» مدعی شده بود: «قوه قضائیه اراده کرده بود تا او را قربانی کند.» این حمایت صریح و بی‌شرمانه ستوده از آن تروریست خطرناک در حالی صورت گرفت که از منزل او و همراهش ۸ بمب آماده انفجار و ۱۵۰ کیلوگرم مواد اولیه برای ساخت بمب کشف شد و نامبرده اعتراف کرده بود که طراحی برای انفجار در چند محل زیارتی و چندین حوزه رای‌گیری مهم را در دستورکار خویش داشته است. 
 
اکنون پروژه «کمپین حمایت از آزادی نسرین ستوده»، شعبده‌بازی جدید دلار‌ها و یوروهای غربی است که سر از فضای اینترنت فارسی درآورده و قرار است موج جدیدی از اتهامات و مطالب کذب را علیه وضعیت حقوق بشر در ایران منتشر کند و زمینه را برای انتشار گزارش جدید احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در زمینه ایران فراهم کند؛ گزارشگری که اقدام غیراخلاقی دو بازیکن فوتبال در زمین مسابقه و جریمه آن‌ها توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را «نقض حقوق بشر» نامیده و جمهوری اسلامی را به خاطر آن، شایسته سرزنش دانسته است.
 
 
این داستان‌های بامزه که مخاطب ایرانی را به خنده می‌اندازد و منتظر است تا هر جایی از متن ببیند که با سایت طنز و فکاهی طرف است، میلیون‌ها دلار و یورو برای اروپا و آمریکا آب خورده است. معامله خوبی به نظر می‌رسد؛ جمعی در اینترنت به توهم خودشان مشغول باشند و برای یک جاسوس شناخته شده «کمپین آزادی» راه بیندازند و از طرف دیگر، مردم ایران مشغول لذت بردن از قطرات باران پاییزی در آبانِ زیبای کشورمان باشند و اصلا توجهی نکنند که این بندگان خدا چقدر برای جمع کردن امضا برای «نسرین ستوده»، عرق می‌ریزند و حقارت می‌کشند. چه دلار‌ها و یوروهای پربرکتی!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها