کد خبر: ۹۳۴۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۵ آبان ۱۳۹۱

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: هنوز چند صباحی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آرامش و ضرورت تنش‌زدایی در جامعه و تحریک نكردن احساسات مردم نگذشته که هر روز در مجلس شاهد اظهارات  تنش‌زاي نمایندگان در قالب نطقهای بین دستور و تذکرات شفاهی هستيم كه متأسفانه هیچ‌گونه عکس‌العملی از جانب هیأت رئیسه در این زمینه انجام نمي‌شود. 

زهره طبيب‌زاده در گفت‌وگو با رجانيوز با بيان اينكه برخی از نمايندگان وضعيت جامعه را به صورت شگفت‌انگيزي سیاه و فلاکت‌بار جلوه‌ مي‌دهند، تصريح كرد: آن عضو هيات رئيسه مجلس كه چند روز پيش امكانات در اختيار و حقوق و مزاياي چند میلیونی نمایندگان را حداقلي بيان مي‌كرد، امروز از تريبون مجلس با اعلام اينكه محرومین با یک ششم نان سنگک و کمی پنیر در حال ارتزاق هستند، نسبت به مشكلات و در مضیقه بودن مردم گلايه كرد. 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: آيا سزوار است كه از تريبون مجلس حرف رسانه‌هاي بيگانه بازخواني شده و گفته شود كه  وضعیت بازداشت‌گاه‌ها در جمهوری اسلامی به گونه‌اي است كه عمودي تحويل گرفته و افقی تحویل می‌دهند و مديريت مجلس نه تنها جلوي اين گونه سخنان را نگرفته بلكه اجازه ندهد تا نمايندگان مخالف اين اظهار نظرات واكنش خود را نشان دهند. 

وي با بيان اينكه به نام محکوم کردن رئیس جمهور و استاندار منصوب از سوي جريان انحرافي در یکی از استان‌ها،دستاوردهای هشت ساله اصولگرایان را طی دولت نهم و دهم به چالش کلی می‌کشند، گفت: یکی از نمایندگان در نطق میان دستور خود با سیاه‌نمایی از وضعیت جامعه مطرح می‌کند که رئیس جمهور بخاطر کلیه اقداماتی که در این هشت ساله در کشور انجام داده است باید در پیشگاه ملت عذرخواهی کند. 

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اظهار داشت: سؤال ما این است که با توجه به حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب از دولت و تقدير از تلاش خستگی ناپذیر مسئولان آیا سزاوار است بخاطر برخی خطاهای مسئولین اجرایی کشور - که ما هم معترض به این خطاها هستیم- چشم بر کلیه خدمات و اقدامات هشت ساله اصولگرایان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ببندیم؟ 

طيب‌زاده با يادآوري فرمايشات رهبر انقلاب اظهار داشت: اگر رييس جمهور هیچ کاری هم انجام نداده باشد، اما طرح گفتمان عدالت در جامعه و بازگشت به ارزشهای انقلاب خود بزرگترین اقدامی بوده است، اصولگرایان به خصوص در دولت نهم از خود به يادگار گذاشتند. 

وي ادامه داد: سؤال ما از دوستان این است که اگر شرایط هشت ساله حکومت اصولگرایان همراه با این سیاهیها و فلاکتها برای نظام بود، توضيح دهند، اقداماتی که دولت در این چند سال اخیر در ارتباط با ارتقای شاخصهای صنعت و توسعه در کشور داشته، افزایش داشته یا نه؟ افزايش توليد سیمان و فولاد و چند برابر شدن خدماتی که در زمنیه جاده سازی، سدسازي، ساختن داروهاي نوتركيب و با تكنولوژي بالا كه در منطقه و دنيا منحصر به فرد است، آب، گاز و برق رساني به نقاط دور دست، خدمت رساني به مناطق محروم و روستايي، احداث صدها كيلومتر جاده روستايي و ارائه خدمات به دورترین نقاط کشور در طول هشت سال اخیر صورت گرفته است، کار چه کسی بوده است؟ آیا کسی از کره ماه آمده و اين خدمات را به مردم ارائه کرده است؟ 

نماينده مردم تهران گفت: آیا اینقدر اذهان آقایان فراموش کار شده که تبدیل شدن ایران به بزرگترین قدرت نظامی در منطقه و تبدیل شدن به ستگر دفاعی بزرگ ام القرای جهان اسلام، به نحوی که امریکا اجازه برخورد نظامی به خودش نمی‌دهد، را نمي‌بينند و اين چنين سیاهنمایی مي‌كنند؟ 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاكيد بر اينكه نبايد به خاطر مشکلات اقتصادي و ارزي چند ماه اخير اقدامات خوب دولت را نادیده بگیریم، اظهار داشت: نبايد با این سیاه نماییها جو یأس و بدبینی را در جامعه القا کنیم. 

وي اظهار داشت: آیا اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تزریق مصرف درست صرفه جویی و بهینه‌سازی در مصرف و تعیین معیارهای اقتصاد مقاومتی این است که سطح توقع را در جامعه افزایش دهیم بدون اینکه شرایط تحریم بی‌سابقه و سنگینی که برای اولین بار نظام جمهوری اسلامی با آن رو به رو است را مدنظر قرار ندهيم. 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به آيه "لایجرمنکم شنئان قوم علی الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوی" (مائده، آیه 8) يادآور شد: بنابر اين آيه شريفه، استنباط ما این است كه مخالفت با عده‌اي، ما را به آنجا نکشاند که دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببریم. 

طبيب‌زاده در عين حال خاطرنشان كرد: مرزبندی با جریانات انحرافی و انتقاد از مواضع نامناسب برخی مسئولان اجرایی هم‌چون ضعف‌های دولت در حضور به هنگام  براي كنترل بازار سکه و ارز قابل نقد و اعتراض است اما نبايد با طرح این نقد به حق، کل اقدامات هشت ساله اصولگرایان را زير سوال برد. 

وي با بيان اينكه اصلاح‌طلبانی که تحت عنوان فراکسیون اکثریت در مجلس حضور دارند در  مقابل اقلیت فراكسيون اصولگرایان مجلس نهم دیکتاتوری ایجاد کرده‌اند، افزود: آنها با غوغاسالاری حتی اجازه پاسخ دادن به ناسزاهایی كه به اصولگرایان و دولت اصولگرا گفته مي‌شود را نمي‌دهند. 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: متأسفانه وقتی یکی از ناطقان بخواهد دفاعی از مواضع نظام و اقدامات مثبت دولت انجام دهد با فریادهای نمايندگان خاصي در مجلس رو به رو می‌شود و بارها نطق‌ها و تذکرات این دوستان قطع می‌شود و به اين شكل جو اختناقی در بيان نظرات مقابل‌شان ایجاد ميکنند. 

عضو جبهه پايداري با ابراز تاسف از اينكه برخي جناح‌های سیاسی، اقلیت اصولگرای مجلس را متهم به داشتن پرونده‌های سیاسی و تهديد به افشاگری می‌کنند، گفت: جالب اينجاست برخي از افراد مسئله‌دار و كساني كه اعضاي فراکسیون‌شان پرونده‌های سرشار از ابهامات سیاسی و مالی دارند، اصول‌گرایان مجلس را به داشتن پرونده‌هاي قبل از انقلاب متهم می‌کنند.

وي با بيان اينكه ما این برخوردها را محکوم می‌کنیم، تصريح كرد: آنچه كه اين روزها از تريبون جلسات علنی مجلس منتشر شده و با انعکاس در مطبوعات و رسانه‌ها، باعث سوءاستفاده دشمن می‌شود، چیزی جز ریختن آب به آسیاب دشمن نیست و نتیجهای جز تحریک احساسات عمومي ندارد و بنابر سخنان مقام معظم رهبری مصداق خیانت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها