کد خبر: ۹۳۶۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۱
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با بیان اینکه تحریم‏ها جنگ تمام‏عیار اقتصادی علیه ایران است، وحدت را رمز پیروزی بر دشمنان خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی و دشمن‏شکن نماز جمعه این هفته رودهن که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: امروز با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم‏های غرب علیه ایران، مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری مدیریت خوبی در مسائل دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مباحث متعدد کنونی به شکلی مدیریت می‏شود که کم‏ترین آسیب به اقشار مختلف جامعه وارد آید. به هر ترتیب، تحریم‏ها جنگ تمام‏عیار اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی بوده که به کشورمان تحمیل شده است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: دشمن خبر ندارد یا شاید هم می‏داند که امت اسلامی ایران در کوران مقاومت به فولادی آب‏دیده تبدیل شده‏اند.

وی ادامه داد: مردم و دولت ایران اسلامی بعد از 33 سال تحمل انواع و اقسام فشارهای اقتصادی و سیاسی، راه و روش مدیریت بحران را به ‏خوبی فرا گرفته‏اند.تلاش امروز دولت و سایر نهادهای خدمت‏رسان در جمهوری اسلامی، رساندن ضرورت‏های زندگی به مردم با وجود فشارهای اقتصادی است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: بی‏شک با لطف باری تعالی، درایت رهبر فرزانه انقلاب، تلاش مسئولان امر و مقاومت امت اسلامی ایران، تحریم‏ها بی‏اثر خواهد ماند.بعد از گذر از این مشکلات، گام‏های بعدی مردم این کشور متعلق به امام عصر(عج) به سوی فتح قلل پیشرفت و توسعه همه‏جانبه برداشته می‏شود.

توسلی اضافه کرد: نباید فراموش کرد که دستیابی به چنین توفیقات بزرگی، شروطی نیز دارد که از جمله این شرط‏ها، می‏توان به لزوم اطاعت کامل از منویات رهبر فرزانه انقلاب و حفظ وحدت و انسجام اشاره کرد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: در شرایط حساس کنونی، نباید افراد نسبت به شخص، شخصیت و گروهی دیگر تاخت و تازی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها