کد خبر: ۹۴۱۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
سخنگوی جبهه پیروان از تشکیل مجمع عمومی این جبهه در آذرماه با حضور شورای مرکزی و دبیران و اعضای کل تشکل‌های پیروان خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری که صبح امروز یکشنبه در محل جامعه مدرسین برگزار شد اظهار داشت: چهارمین مجمع عمومی جبهه پیروان پنجشنبه 9 آذر با حضور تشکل‌ها، شورای مرکزی تشکل‌های عضو و دبیران کل تشکیل خواهد شد که این نقطه عطفی در فعالیت‌های جبهه به دلیل در پیش بودن انتخابات است.

سجادی با اشاره به برنامه‌های مجمع عمومی جبهه پیروان افزود: گزارش عملکردی از آنچه که در انتخابات مجلس می‌گذشت از سوی رئیس جبهه یا نایب رئیس ارائه خواهد شد و درباره مسائل داخلی و خارجی، ملاقات با آیات اعظام و شخصیت‌های سیاسی و خط مشی آینده جبهه برای دو سال اعلام موضع خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: کمیته‌ای مسئول تنظیم خط مشی آینده جبهه پیروان است که بخشی از فعالیت آن مربوط به انتخابات می‌شود و در مجمع عمومی آذرماه بازرسی نیز انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: جبهه پیروان برای انتخابات شوراها نیز در حال طراحی یک ساختار به صورت ستاد در تهران است که شبیه آن در استانها نیز فعال می‌شود.

سجادی با تأکید بر اینکه اصولگرایان برای ورود به انتخابات به سامانه جدیدی نیازمندند تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت جامعتین بتوانیم سامانه جدیدی را طراحی کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه برای دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی فعلا مطلبی مطرح نشده است افزود: احزاب جبهه پیروان بر اساس استراتژی وحدت حرکت خواهند کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر ائتلاف جبهه پیروان با سایر تشکل‌های اصولگرا گفت: وحدت یعنی یکی شدن و شاید امکانپذیر نباشد اما ائتلاف شدنی است چرا که همه اصولگرایان از دیدگاه مشترکی برخوردارند.

سجادی با یبان اینکه اگر 15-10 نامزد انتخابات شوند ایده‌آل این است که آنها با حمایت جامعتین در یک جا جمع شوند و به یک و حداکثر 2 نامزد برسند تصریح کرد: جبهه پیروان باید از یک کاندیدای مشخص حمایت کند البته هنوز هیچکس به صورت قطعی اعلام نامزدی نکرده است.

سخنگوی جبهه پیروان یادآور شد: در حال حاضر برای انتخابات ریاست جمهوری 25 اصولگرا و 15 کاندیدای مستقل و مرتبط با جناح به اصطلاح اصلاح طلب مطرح هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها