کد خبر: ۹۴۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
نماینده مردم لاهیجان با بیان اینکه مشخص نیست اعضای هیئت رئیسه چه زمانی جلوس می‌کنند و چه زمانی از جای خود بلند می‌شوند، از نحوه اداره مجلس توسط هیئت رئیسه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با استناد به بند 4 ماده 22 آئین نامه داخلی مجلس، از نحوه اداره مجلس توسط هیئت رئیسه انتقاد کرد.

وی افزود: هیئت رئیسه باید تدبیری برای نطق‌های نمایندگان اتخاذ کند چرا که ما نمی‌دانیم چه زمانی آقایان جلوس می‌کنند و چه زمانی از جای خود بلند می‌شوند، نمی‌دانیم چه زمانی اسم‌مان را در لیست می‌گذارند و چه زمانی حذف می‌کنند.

ندیمی با بیان اینکه باید روش‌ آئین نامه‌ای را برای نطق‌های نمایندگان در نظر گرفته شود تا حق نمایندگان تضعیف نشود، تصریح کرد: ما مطالعه می‌کنیم و آماده می‌شویم تا حرف‌هایمان را بزنیم اما آقایان در هیئت رئیسه معلوم نیست چه زمانی جلوس می‌کنند تا اسم ما را در لیست بگذارند و چه زمانی اسم ما را حذف می‌کنند.

محمدرضا باهنر در پاسخ به تذکر ندیمی خطاب به وی گفت: شما باید حساب دل ما را هم بکنید که باید ببینیم که شما کی می‌نشنید و کی بلند می‌شوید.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه حداکثر تلاش خود را می‌کند تا حق نمایندگان تضییع نشود، افزود: نباید درباره عملکرد هیئت رئیسه سوء ظن داشته باشیم ما تمام تلاش خود را برای عدم تضییع حقوق نمایندگان می‌کنیم البته ممکن است اشتباهاتی نیز صورت بگیرد.

نایب رئیس مجلس همچنین گفت: با توجه به اینکه طرح دو فوریتی در دستور کار مجلس قرار گرفت ما تذکرها را پاک کردیم تا دوباره ثبت نام کنیم.

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس از باهنر خواست تا پاسخ ندیمی را بدهد که نایب رئیس مجلس به دهقان چنین اجازه‌ای نداد و خطاب به این عضو هیئت رئیسه گفت: توضیح بنده کفایت می‌کند لازم نیست شما پاسخ بدهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها