کد خبر: ۹۵۲۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۱
به گزارش روابط‌عمومي بانك گردشگري، در اين مراسم معاون سياسي امنيتي استاندار البرز ضمن تمجيد از فعاليت‌هاي بانك گردشگري كه منجر به افتتاح شعبه در كرج شده، اظهار داشت: از آنجا كه استان البرز داراي 3500 واحد صنعتي و جاذبه‌هاي گردشگري فراوان است، اين اميد وجود دارد كه ورود بانك گردشگري به اين استان موجب افزايش سرمايه‌گذاري در حوزه توليد و نيز گردشگري شود.

ناصر رجبی، با بيان اين مطلب گفت: نرخ بيكاري در استان البرز از متوسط كشوري بالاتر است و به همين خاطر، مسؤولين استاني از هرگونه فعاليتي كه منجر به اشتغال‌زايي و رونق اقتصادي در اين خطه شود، استقبال مي‌كنند.

همچنين ناصر سالار، مدير عامل بانك گردشگري نيز ضمن برشمردن مزيت‌هاي اقتصادي و گردشگري استان البرز گفت: آغاز به كار هر واحد اقتصادي خصوصا شعبه‌هاي بانك باعث تزريق نوعي آرامش به جامعه مي‌شود كه در نهايت به بهبود شرايط اقتصادي و فراهم‌شدن زيرساخت‌هاي توليد ملي خواهد انجاميد. وي اظهار داشت: شعبه بانك گردشگري در كرج، پل ارتباطي ساكنان اين استان با مديران بانك است. سالار ادامه داد: اميدواريم كه خدمات خوبي را به هم‌وطنان ساكن در استان البرز ارائه دهيم.

اين گزارش حاكي است ساعات فعاليت اين شعبه روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 16 و روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 12:30‌ در نظر گرفته شده‌است.

بر اساس اين گزارش شعبه "البرز مركزي" به نشاني "كرج، خيابان بهشتي، ميدان شهدا، روبروي خيابان دكتر كمالي"، از اين پس آماده خدمت رساني به مشتريان و مراجعان بانكي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها