کد خبر: ۹۵۴۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۱
رئیس تشخیص مصلحت نظام در آخرین اظهار نظرش در جمعی از نمایندگان شوراها به بیان مواضعی پرداخت که در اخرین نماز جمعه اش ایراد کرده است. 

به گزارش خبرنگار سیاسی عصر امروز ، وی هاشمی که از هفت سال پیش تاکنون در تمامی انتخابات برگزار شده با "نه" قاطع مردم رو به رو شده با بیان این موضوع که مسئولان باید شرایط انتخاباتی قانونی و آزاد را فراهم بیاورند ، تلویحا حرفهای گذشته خود را درباره انتخابات در جمهوری اسلامی با بیان دیگری تکرار کرده است. 

هرچند خود هاشمی رفسنجانی تاکنون ترجیح داده هیچگاه از ویژگی های انتخابات مطلوب خود سخن نگوید و هربار از پاسخگویی به سوالات افکار عمومی طفره رفته است اما شاید مروری بر اظهارات مهدی هاشمی بتواند منظور پدرش را تا حدود زیادی مشخص نماید.

مهدی هاشمی که همواره در تمامی انتخابات گذشته تلاش مضاعفی برای رای آوری پدر و یا کاندیدای مد نظشر پدر نموده در سال 84 و پیش از روز نهایی انتخابات در مصاحبه با USA today می گوید: اگر در این انتخابات پدرم رای نیاورد باید به اصل آن انتخابات شک کرد.

بنا بر این از نظر هاشمی ها انتخاباتی آزاد محسوب می شود که در آن پدر و یا کاندیدای مدنظز ایشان حائز رتبه اول شوند وگرنه یا تقلب صورت گرفته و به قول عفت مرعشی"مردم باید به خیابانها بریزند" و یا انتخابات مذکور انتخابات آزادی نبوده است.

و سوال مهم:  هدف از اتخاذ چنین مواضعی چند ماه قبل از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری چیست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها