کد خبر: ۹۵۶۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۶ آذر ۱۳۹۱
ما این فصل برای سه جام می‌جنگیم و امید داریم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ تراکتور را کسب کنیم
محمد ابراهیمی تراکتورسازی
اوکی

سایت گل - محمد ابراهیمی مهاجم تیم تراکتورسازی که چند وقتی است از سوی باشگاه خود محروم و جریمه شده در خصوص جریمه کمیته انضباطی باشگاه گفت: من نباید بدین صورت مصاحبه می‌کردم و این جریمه را هم به طور کامل قبول دارم. حتی اگر جریمه سنگین‌تری هم برای من در نظر می‌گرفتند با کمال میل قبول می‌کردم.

وی همچنین در خصوص غیبتش در تمرینات گفت: به خاطر مشکل و مصدومیتی که از ناحیه انگشت پا داشتم در تمرینات حضور نداشتم. من دو بار این انگشت پایم را جراحی کرده‌ام و انشاءالله که زودتر این مشکل حل بشود و بتوانم برای تراکتور مفید واقع شوم.


ابراهیمی ادامه داد: جا دارد همین جا از مدیرعامل باشگاه، سردار جعفری تشکر کنم که مثل یک پدر به فکر بازیکنان تیم هست. با صحبتی که با ایشان داشتم مشکل و سوءتفاهم‌های به وجود آمده حل شد.

 مهاجم شاخص تبریزی‌ها همچنین در خصوص شایعه جدایی‌اش از تراکتورسازی و همچنین قرار گرفتنش در لیست مازاد تیم گفت: من همین جا همه این حرف‌ها را رد کرده و باز مثل همیشه می‌گویم تیم من تراکتور هست و به تیمی جز تراکتور فکر نمی‌کنم. حتی اگر از تراکتور کنار گذاشته شوم در هیچ تیمی بازی نمی‌کنم و خانه‌نشین می‌شوم. من در ایران جز تراکتور در تیمی بازی نخواهم کرد. تراکتور را دوست دارم و هرکسی که برای موفقیت تراکتور تلاش کند را نیز دوست دارم و برای موفقیت این تیم همه تلاشم را می‌کنم.

وی ضمن تبریک راهیابی مستقیم تیمش به لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم بتوانیم در این مسابقات بدرخشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم. ما این فصل برای سه جام می‌جنگیم و امید داریم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ تراکتور را کسب کنیم. ما این فصل با انگیزه بسیار بالایی که داریم برای کسب هر سه جام می‌جنگیم و با توجه به اینکه چند تن از بازیکنان ما سابقه آسیایی و ملی دارند ما را در رسیدن به این اهداف بسیار کمک می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها