کد خبر: ۹۵۷۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
من باورم نمی‌شد که فجر من را از دست بدهد و اصلا نمی‌شد در مورد جدایی با سردار جعفری صحبت کنم. این کار را فقط آقای رویانیان در فوتبال ایران می‌توانست انجام دهد
رضا حقيقي

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- رضا حقیقی یکی از خبرساز‌ترین انتقالات این فصل فوتبال ایران بوده است که در ‌‌نهایت رویانیان توانست او را به پرسپولیس بیاورد. انتقالی که می‌تواند وضعيت قرمز‌ها را در نیم‌فصل دوم تغییر دهد و مشکل آن‌ها را در پست هافبک دفاعی حل کند. حقیقی در مصاحبه با سایت گل از زاویه دیگري به این انتقال مي‌پردازد.

 

این روز‌ها خیلی مصاحبه کردی!

نخواستم به خبرنگاری بی‌احترامی کنم و بگویند حالا که به پرسپولیس آمده است تلفن جواب نمی‌دهد. می‌خواستم به خبرنگاران احترام بگذارم. اگر ناراحتید دیگر مصاحبه نمی‌کنم.


وقتی بحث رفتنت به پرسپولیس بود هر روز به کلینیک استقلال می‌رفتی. آنجا حرفی نشد که نرو؟

نه، هیچ کس حرفی نزد. در آنجا حنیف و جانواریو و کیانوش را دیدم اما نگفتند نرو. فقط حنیف به شوخی به دکتر نوروزی گفت دکتر این رو خوب نکن دشمنه!

مذاکرات با پرسپوليس چطور بود؟

سختی مذاکرات برای سردار رویانیان بود. سردار برای این انتقال سنگ تمام گذاشت. ايشان یک مدیر تمام و کمال هستند. من همین‌جا بگویم که رویانیان از پرسپولیس برود من هم می‌روم مگر اینکه سردار بخواهد بمانم. فکر می‌کنم بیشتر بازیکنان همین حرف را می‌زنند.

دلیلش چیست؟

کارهایی که سردار برای پرسپولیس کرده این باشگاه را از باشگاه‌های ایرانی کاملا جدا کرده است. هیچ باشگاهی به حرفه‌‌اي‌گری پرسپولیس نیست و این به لطف رویانیان است. من باورم نمی‌شد که فجر من را از دست بدهد و اصلا نمی‌شد در مورد جدایی با سردار جعفری صحبت کنم. اما این کار را فقط آقای رویانیان در فوتبال ایران می‌توانست انجام دهد. همه بحث پولی ماجرا را می‌بینند اما بحث مالی ساده‌ترین کار این انتقال بود.

خودت هم کمی دودل بودی؟

به هرحال باید کمی به من حق بدهید. وقتی با سردار صحبت می‌کردم به ایشان گفتم من آرزو داشتم شما را از نزدیک ببینم و من شرمنده مي‌شوم که شما دنبال کار من افتاده‌اید.

اگر رویانیان برود کجا می‌روی؟

من در ایران تا روزی که بتوانم در پرسپولیس بازی می‌کنم. اما اگر سردار برود می‌روم اروپا. ایشان خودشان هم می‌دانند که من از اروپا پیشنهاد داشتم و مذاکرات هم کاملا جدی بود. اما به خواسته و تلاش سردار این انتقال صورت نگرفت. البته دنبال رفتن به لیگ بهتري هستم که مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره بود. یک پیشنهاد از لیگ دو آلمان آمد که پرسپولیس کار من را درست کرد.

آمدن در پرسپولیس در زندگی‌ات چقدر اثر گذاشته است؟

لطف مردم بیشتر شده و کار من براي اين که جواب لطف مردم و کارهای سردار رویانیان را بدهم، سخت‌تر شده است.

فکر می‌کنی با آمدن تو پرسپولیس شرایط بهتري پیدا می‌کند؟

شرایط پرسپولیس خوب است. چه من باشم و چه نباشم. ابتداي فصل کمی بدشانسی داشتند که تمام شد.

برخوردت با مانوئل چطور بود؟

ابتدا باید از آقایحیی تشکر کنم که ایشان قبل آمدن خیلی با من صحبت کردند و اطمینان دادند. برخورد مانوئل هم خیلی خوب بود. اولین جمله‌اش این بود که از آن چیزی که فکر می‌کردم بزرگ‌تری. وقتی هم سنم را پرسید گفت زود بزرگ شدی.

بعد از تو محمدرضایی هم از فجر بیرون آمد و گويا در حال رفتن به استقلال است؟

هنوز معلوم نیست. به من گفت پرسپولیس هم او را می‌خواهد و پیشنهاد کردم به پرسپولیس بیايد. اما نمی‌دانم چه تصمیمی می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها