کد خبر: ۹۵۸۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۱

به گزارش خ598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، نادر طالب زاده در نشست خبری سومین جشنواره مردمی فیلم عمار که امروز در تالار عمار حسینیه هنر برگزار شد، گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار جشنواره‌ای است که جای آن در سینمای ایران خالی است و جنس آن با سایر جشنواره‌ها متفاوت می باشد.


 وی افزود: در کشور ایران نیاز به یک همچنین جشنواره‌ای که محورهای اصلی انقلاب اسلامی در آن بحث شود واقعاً خالی بود.
 

دبیر سومین جشنواره فیلم عمار گفت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی جدی، جذاب و آینده‌نگر است و به همین علت جشنواره فیلم عمار با این نگاه رشد خوبی کرده و باید تلاش شود بحث‌هایی را آماده کنیم که به فیلمسازان کمک شود که لازمه آن ایجاد دوره‌های فشرده با حمایت مراکز هنری است.


طالب زاده با اعلام اینکه صدا و سیما حمایت و همکاری خود را با جشنواره اعلام کرده است، گفت: صدا و سیما در ابتدای فراخوان سومین جشنواره آمادگی کامل خود را برای حمایت از جشنواره اعلام کرده و دو شبکه از شبکه‌های سیما آمادگی خود را برای پخش فیلم‌های عمار اعلام کرده اند.


وی یادآور شد: ما برای تغییرات به فیلم سازان منتقد نیاز داریم که گفتمان نقد و اصلاح را وارد سینمای ایران کنند البته الان سینمای ما بیشتر نیاز به اصلاح دارد.


دبیر سومین جشنواره فیلم عمار گفت: شاید خیلی از این فیلم‌ها قابلیت پخش از رسانه‌ ملی را نداشته باشند این یک آزمایش است که رسانه چقدر تحمل دارد که موضوعات جامعه را ببیند.


 طالب زاده در پایان تصریح کرد: آثار جشنواره باید به مردم نمایش داده شود و در رسانه ملی به این موضوعات توجه شود؛ چرا که تفاوت این فیلم‌ها با سایر جشنواره‌ها محدود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها