کد خبر: ۹۶۳۱۴
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۱
سالهای سال است که عاشقان و محبان حضرت سید الشهداء علیه السلام و اهل بیت بزرگوارشان، در مظلومیت و عزای سرور آزادگان جهان، سیاه بر تن می کنند و بر سر و سینه می زنند و به هر طریق ممکن سعی در ابراز عرض ارادت به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت را دارند.
به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ فلذا همانطور که بنیانگذار فقید انقلاب فرمودند، با وجود محرم و صفر اسلام تا ابد زنده خواهد بود؛ چراکه گذشته سرخ و آینده سبز شیعیان، زوال ناپذیرند.
از این رو در سالهای اخیر، تمام هجمه تبلیغاتی دشمنان تشیع بر کم رنگ کردن و فرونشاندن آتش جانسوز عزای اباعبدالله(ع) متمرکز شده است.
نمونه عینی این قبیل اقدامات را به وضوح می توان در هنجارشکنی ها، بی حرمتی ها و سوت و کف های اغتشاشگران ظهر عاشورای سال 88 مشاهده نمود.
در همین رابطه با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم الحرام، برخی رسانه های ضد انقلاب و معاند نیز با انعکاس تصاویری جهت دار از عزاداری ها، اهداف منحرف مدنظر خویش را به بینندگان منتقل کنند.
شبکه رسانه ای روباه پیر با رویکردی غرض آلود و با انتشار تصاویری از بدعت هایی همچون جشن ازدواج حضرت قاسم بن الحسن(ع) در کربلا، عزاداری های ایرانیان مسلمان را همراه با جشن و سرور به نمایش گذاشت!









سایت آلمانی "دویچه وله فارسی" نیز تصاویری جهت دار از مراسم عزاداری محرم را منتشر نموده است. این رسانه اجنبی با انتشار تصاویری زننده و توهین آمیز که عموماً از مناطق شمالی شهر تهران عکسبرداری شده اند، شأن عزاداران سیدالشهدا را زیر سوال برده است!











گویا نیوز نیز از سایر همقطاران ضد انقلاب و ضد دیانت عقب نمانده و تصاویری با قصد و غرض را از مراسم سوگواری محرم منتشر نموده است!







در پایان می باید این نکته را متذکر شد که شایسته نیست با اینگونه اقدامات هنجارشکنانه و تحریف و بدعت در عزای حسینی، خوراک تبلیغاتی مناسبی را برای رسانه ها ضد دین فراهم آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها