کد خبر: ۹۶۹۲۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل بولتن نیوز بعد درج خبر احتمال دست داشتن پنج عضو زندانی فتنه 88 در قتل مشکوک وبلاگ نویس در این سایت خبری و بازتاب گسترده آن، مسیح علی نژاد، در تلاش بود تا با جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و گوینده خبر مذکور مصاحبه ای را داشته و اطلاعات بیشتری را برای خوش خدمتی به اربابان خود کسب کند.

ظاهراً پس از تماس این جاسوس با کریمی قدوسی، این نماینده از نحوه پرسیدن سوال متوجه می شود که فرد تماس گیرنده به دنبال اهداف خاصی است و در تلاش برای تهیه اخبار برای سرویس های جاسوسی خارج از کشور بوده، که بلافاصله تلفن وی را قطع کرده و از مصاحبه با وی امتناع می ورزد.

قدوسی در همین رابطه به خبرنگار بولتن نیوز گفت: پس از مصاحبه اینجانب با سایت شما در خصوص قتل ستار بهشتی و مشکوک بودن این قتل و همچنین دست داشتن عناصر فتنه در این زمینه یک زن از خارج از کشور با اینجانب تماس گرفت و خود را خبرنگار معرفی کرد اما سوال مشکوکی از اینجانب پرسید.



وی افزود: با توجه به شماره تلفنی که با آن تماس می گرفت فهمیدم وی خارج از کشور بوده و همچنین از نحوه سوال متوجه شدم که وی ماموریت خاصی برای بیگانگان دارد به همین خاطر از پاسخ به سوال این جاسوس امتناع کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها