کد خبر: ۹۷۲۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی در نیم فصل از تیم ما جدا شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین جعفری مدیرعامل تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، گفت: همان طور که پیش‌بینی می‌‌شد، بازی بسیار زیبایی بود. 90 دقیقه هیجان و دیدار جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم و به حقمان رسیدیم.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه آزادی گفت: باید بگویم دست هواداران را می‌بوسم که تراکتور را در شرایط حساس تنها نمی‌گذارند. انرژی که امروز آنها در این دیدار حساس به تیم دادند، باعث پیروزی ما شد و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

جعفری درباره مذاکره سید صالحی با استقلال گفت: تمام تیم‌ها به دنبال یارگیری هستند، بعید می‌دانم بازیکنی را آزاد کنیم، دست خودشان نیست و قرارداد دارند. اگر تیمی هم مانند استقلال درخواست بدهد، بازیکن باید بداند در مقابل این همه هوادار مشتاق مسئول است.

وی تصریح کرد: هیچ بازیکنی از تراکتور جدا نخواهد شد، مگر اینکه کادر فنی بخواهد.‌لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر را در پیش داریم و باید تلاش کنیم مهره‌های خوبی برای موفقیت در اختیار داشته باشیم.

جعفری در پاسخ به این سؤال که اعتراضی نسبت به تعویق دیدار استقلال و داماش ندارد، گفت: تیم‌ها نباید به دنبال کارهای غیر حرفه‌ای باشند و از این مدل برای نتیجه‌گیری استفاده کنند.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز درباره اعتراض هواداران این تیم و برخورد نیروی انتظامی گفت: اگر جوانی هم اشتباه می‌کند، نباید برخورد بدی با آنها شود و با یک برخورد موجبات اعتراض بقیه هواداران فراهم شود همه تراکتوری‌ها عاشق وطن و کشورشان و پیرو ولایت هستند.

جعفری درباره صحبت‌های اولیویرا مبنی بر اینکه به برف علاقه‌ای ندارد، گفت: مجبور است تحمل کند، شال تراکتور را هم برایش خریده‌ایم تا گرم شود.

وی درباره مترجم سرمربی تراکتور نیز با خنده و شوخی گفت: مترجمش هم مثل خودش، به هر حال ایشان هم از قوطی اینطور در آمده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها