کد خبر: ۹۷۲۶۸
زمان انتشار: ۰۷:۱۰     ۱۴ آذر ۱۳۹۱

سرویس نقدرسانه 598/ به اطلاع می رساند علیرغم تعطیلی رسمی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا، نشست نقد و بررسی فیلم " من مادر هستم " تا ساعاتی دیگر روز سه شنبه 14آذرماه ساعت 13:30 برگزار می شود.

بیست و سومین نشست «اتاق رسانه سینمای ایران» به نقد و بررسی فیلم سینمایی «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی اختصاص یافته است.

 


پس از اکران فیلم «من مادر هستم» و به دنبال اختلاف نظر و شکاف فکری بین جامعه هنری و اقشار مردم فرهنگسرای رسانه وظیفه خود دانست تا باوجود آوردن فضای مناسب جهت ارائه تفکرات و نظرات دو گروه موافق و مخالف و همچنین شنیدن صحبت‌های عوامل فیلم، بیست و سومین نشست اتاق رسانه را به این فیلم اختصاص دهد.

 

این نشست با حضور مسعود فراستی، محمد تقی فهیم، امیر قادری، حجه‌الاسلام و المسلمین سلمان علیزاده (روحانی که با آقای جیرانی بحث می کرد) و غلامرضا موسوی (تهیه کننده فیلم) روز سه‌شنبه 14 آذر ماه ساعت 13:30 در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی ‏Rasaneh.farhangsara.ir‏ می توانند به نشانی میدان ولیعصر ابتدای بلوار کشاورز جنب پایگاه انتقال خون مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 88800613 تماس بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلمان فارسي
UNITED STATES
۱۸:۵۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
سلام
ما امروز اين فيلم مزخرف را ديديم.مثلا جيراني با اين فيلم چه چيزي را مي خواست ثابت كند.اصلا قصدش از ساخت فيلم چه بود؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها