کد خبر: ۹۷۷۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: متأسفم که فتح الله زاده همه چیز را گردن ما انداخته است، مگر آقاي فتح الله زاده اولين بار است که فحاشي شنيده است.
امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فتح الله زاده همه چیز را گردن ما مي‌اندازد و متأسفم که شاهد چنین اظهار نظرهایی از سوی او هستم، انگار آقای فتح الله زاده اولین بار است که در استادیوم‌ها فحاشی شنیده است!

مدير عامل استقلال شکستش را در مسائل فني جستجو کند

عابدینی گفت: فتح الله زاده بهتر است دلیل شکست تیمش را در مسائل فنی جستجو کند نه اینکه دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد، شاید اگر من هم باخته بودم از این حرف‌ها می‌زدم، فتح الله زاده سالهاست در این فوتبال زحمت کشیده و توقع ندارم وقتی که قهرمانانی نیم فصل را از از دست داده در آرامش صحبت کند. من ده‌ها فیلم فحاشی در استادیوم‌های مختلف دارم اما ایشان اعتراض نمی‌کند و صدای فتح الله زاده در نمی‌آید. آقای مایلی کهن را دیده بودم که به فحاشی‌ها اعتراض می‌کند اما بقیه آقایان حرفی در مورد فحاشی‌ها در استادیوم‌ها تاکنون نزده بودند.

 آقايان بقيه نوارها و فيلم‌ها را مشاهده کنند

وی درادامه گفت: دیروز پرخاشگری هواداران داماش در حداقل ممکن بود یعنی اگر توهین و جسارتی بود مسئولان برگزاری مسابقات بلافاصله عکس العمل نشان می‌دادند. آقایان بگویند که هواداران داماش تیم استقلال را هم تشویق کردند چرا که این مسائل را نمی‌گویند؟ بنده این مسائل را در مورد سپاهان هم شنیده‌ام که نسبت به مهدی رحمتی چه شعارهایی داده‌اند. خواهش می‌کنم آقایان بقیه نوارها و فیلم‌ها را هم ببینند.

قلعه نوعي بگويد کدام فحاشي؟ انگار تشويق تماشاگران به روح حجازي به مذاق آقايان خوش نيامده

مدیر عامل داماش گیلان اظهار داشت: قلعه نویی گفت که در رشت فحاشی زیاد بوده است، قلعه نویی بگوید که چه فحاشی کرده‌اند؟ هواداران داماش فقط برای مرحوم ناصر حجازی درود فرستادند که انگار به مذاق آقایان خوش نیامده است، نوار بازی‌های قبلی هست که همین بازیکنان ما مورد چه اهانتی قرار گرفته‌اند، به خصوص در تهران که چه فحاشی‌هایی علیه آنها شده است.

فتح الله زاده آستانه شکست پذيريش را بالا ببرد

وی افزود: فتح الله زاده در مسائل فنی بازنده این بازی بود و آقایان مدیر ما یک مقدار آستانه تحمل خودشان را بالا ببرند ما به عنوان یک تیم شهرستانی موظف به باختن مقابل تیم‌های بزرگ تهرانی نیستیم بلکه موظف به دفاع از تیم خودمان هستیم، دیگر آن دوره گذشت که تیم‌های شهرستانی راحتی مقابل تیم‌های تهرانی می‌باختند.

قلعه نوعي در نازي آباد فحش شنيده يا نه به من ارتباطي ندارد

وی در ادامه گفت: قلعه نویی گفته من بچه نازی آباد هستم و چنین فحش‌هایی را تاکنون نشنیده بودم، این مسائل به خودشان مربوط است، شاید اینطوری باشد که آقایان می‌گویند اما بدترین فحاشی این بازی چه بود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها