کد خبر: ۹۸۰۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۷ آذر ۱۳۹۱
امام جمعه برازجان گفت: شکار پهپاد آمریکایی نشان داد که تحریم‌ها در شرایط خطر هیچ تاثیری نداشته و این عملیات نشانه شکست تحریم‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از نشانه‌های انسان مومن است و باید در هر شرایطی از گناه دوری کنیم.

وی به 18 آذر سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ اشاره کرد و افزود: 18 آذر سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل بعد از 11 سال کتمان حقیقت بود که نشان دهنده حقانیت ملت اسلامی ایران در جنگ بوده است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: این امر مهم در سال 1370 انجام شد و علیرغم خواسته ابرقدرت‌ها، صدام محکوم شد و این نیز پیروزی بزرگ ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی بود.

مصلح به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و تصریح کرد: فرهنگ در جامعه امر مهمی است و شاکله معنوی یک ملت است.

وی اضافه کرد: آداب، اخلاق و رفتار از شاخص‌های اساسی فرهنگ هستند و باید نسبت به تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در جامعه اهتمام ورزیم.

امام جمعه برازجان به سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر اشاره کرد و اذعان داشت: اسلام همواره حامی حقوق بشر بوده و نه تنها برای انسان‌ها حرمت قایل است، بلکه برای حیوانات و طبیعت نیز دستورات ارزشمندی دارد و به حقوق همه احترام می‌گذارد.

مصلح در ادامه به 20 آذر سالروز شهادت شهید آیت‌الله دستغیب به عنوان سومین شهید محراب اشاره کرد و گفت: این ترورهای مظلومانه سندی بر دروغگویی مدعیان حقوق بشر است و حمایت استکبار از منافقان نشانه دروغگویی آنها در دفاع از حقوق بشر است.

وی با اشاره به برگزاری موفق و مناسب همایش مفاخر روحانیت در بوشهر، بیان داشت: دشتستان علمای بزرگی همچون مجاهد برازجانی و شهید گنجی داشته و روحانیت همواره پیشاپیش مردم بوده و مردم احترام ویژه‌ای به روحانیت می‌گذارند.

امام جمعه برازجان به شکار پهپاد آمریکایی توسط دریادلان سپاه اشاره کرد و یادآور شد: این عملیات پیام‌های بزرگی داشت و نشان داد که تحریم‌ها در شرایط خطر هیچ تاثیری نداشته و ایران اسلامی در امور دفاعی از فناوری و تجهیزات و دانش بالایی برخوردار است و این عملیات نشانه شکست تحریم‌هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها