کد خبر: ۹۸۱۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در جلسه شب گذشته درباره همراهی و همفکری جامعتین بحث شد و این جلسه مبنایی برای ادامه این رفت‌وآمدها قرار گرفت.

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره جزئیات جلسه آیت‌الله مهدوی‌کنی با جامعه مدرسین اظهار داشت: طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری بر همدلی و همسویی جامعتین تاکید شد چراکه برخی می‌گفتند بین جامعتین گلایه وجود دارد لذا برای اینکه کسی دچار این توهم نشود، این جلسه تشکیل شد هرچند هیچگاه اینگونه نبوده است.

* جلسه دیشب با آیت‌الله مهدوی مبنای ادامه جلسات مشترک است

ممدوحی با بیان اینکه این نشست بسیار صمیمانه بود، ادامه داد: در جلسه اخیر درباره انتخابات بحثی صورت نگرفت اما درباره همراهی و همفکری جامعتین بحث شده و این جلسه یک مبنایی شد که این تبادل نظر و رفت‌آمدها ادامه دار باشد و گاهی جامعه مدرسین به دیدن آنها برود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که آیا این جلسات ادامه‌‌دار است یا خیر، اظهار داشت: اعضای جامعه مدرسین خواستند که این جلسات ادامه‌دار باشد هرچند هر رفتی یک آمدی دارد.

وی درباره زمان حضور آیت‌الله یزدی در جلسات جامعه روحانیت گفت: درباره زمان آن بحثی نشد و فقط به صورت کلی این مبحث مطرح شد.

«در این جلسه درباره اینکه هر دو در انتخابات شرکت می‌کنند و همسویی و همفکری جامعتین بحث شد و در این جلسه بجز بنده، سید احمد خاتمی و حسینی بوشهری و برخی دیگر از اعضا نیز صحبت و دیدگاه‌های خود را ارائه کردند. »

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها