کد خبر: ۹۸۱۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «هر تصمیمی که سردار جعفری بگیرد، استقبال می کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سید مهدی سید صالحی درباره شرایط خودش اظهار داشت: «هنوز شرایطم معلوم نیست و ظرف روزهای آینده باشگاه در مورد من تصمیم می گیرد. من خودم هم از پیشنهاد استقلال بی خبر بودم و بعد از با ترکتورسازی از طریق خبرنگاران متوجه این قضیه شدم. از این پیشنهاد روحم هم خبر نداشت.»


به گزارش اوج، وی ادامه داد: «من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارم و از نظر حرفه ای صحیح نیست که بخواهم شخصا با باشگاه دیگری صحبت کنیم. من 2 سال در استقلال حضور داشتم و امسال هم در تبریز خاطرات خوبی دارم. ماندن در تبریز یا جدایی از این تیم دست من نیست و باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد.»


مهاجم تراکتورسازی درباره صحبت های سردار جعفری مبنی بر اینکه سیدصالحی را تحت هر شرایطی از دست نمی دهند، گفت: «من هنوز با سردار صحبت نکرده ام. او در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته بود و باید با او صحبت کنم. هر تصمیمی که سردار بگیرد، استقبال می کنم.»


سیدصالحی در خاتمه درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا افزود: «تمام تیم هایی که در این جام حضور می یابند بهترین ها هستند و کار بسیار سخت است. چه در استقلال باشم و چه در تراکتورسازی گروهمان سخت است اما تیمی که می خواهد صعود کند، باید تمام بازیها را برای پیروزی به میدان برود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها