کد خبر: ۹۸۵۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
همان‌طور که از قبل به هواداران میلیونی استقلال وعده داده بودیم، آمادگی پذیرش مجیدی را داریم و مقدمات لازم را برای تحقق این مساله فراهم کرده‌ایم
ghalenoei majidi

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- بحث بازگشت فرهادمجیدی دوباره در استقلال بالاگرفته است . این در شرایطی است که مجیدی در یک کلاس مربیگری در انگلیس به سر می برد.

به گزارش گل به نقل از ایرنا، علی فتح‌الله‌زاده درباره جلسه خود با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید: نشست بسیار خوبی برگزار شد و درباره شرایط تیم در نیم‌فصل و برنامه‌های آتی صحبت کردیم، ضمن اینکه بحث فهرست بازیکنان تیم برای ادامه رقابت‌ها از موارد اصلی طرح شده در جلسه بود.

جالب اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال این بازگشت را منوط به خود مجیدی کرده و در این باره می گوید: همان‌طور که از قبل به هواداران میلیونی استقلال وعده داده بودیم، آمادگی پذیرش مجیدی را داریم و مقدمات لازم را برای تحقق این مساله فراهم کرده‌ایم. در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولی که به هواداران خود داده بود، با تمام وجود آماده جذب مجیدی است و هیچ مشکلی برای تحقق این مهم وجود ندارد.

وی افزود: اگر مجیدی تمایل به بازگشت به استقلال داشت اعلام آمادگی کند تا اقدامات بعدی در این باره انجام شود .

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که اگر مجیدی قصد خداحافظی از دنیای بازی را داشته باشد چه تصمیمی گرفته می‌شود گفت: در این صورت، باز هم به او در این راه کمک می‌کنیم تا خداحافظی باشکوهی به پاس سال‌ها حضورش در پیراهن آبی برپا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها