کد خبر: ۹۸۶۱
زمان انتشار: ۱۷:۰۴     ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
رییس فراکسیون روحانیون مجلس، جزئیات مباحث مطرح شده در دیدار اعضای این فراکسیون با آیت الله العظمی مکارم شیرازی را تشریح کرد.

به‌گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر، ظهر امروز پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیداری که اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با این مرجع داشتند، صحبت‌های بسیار زیادی میان ما و این مرجع تقلید گذشت.

وی افزود: مسایل فرهنگی و توطئه‌هایی که در این زمینه مطرح است از جمله مسئله مکتب ایرانی و تکیه روی جشن نوروز با عنوان زنده نگه داشتن یاد گذشته، از مهمترین مباحثی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

رییس فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان نمایندگان روحانی در این دیدار مسایلی را مطرح کردیم؛ از آن جمله این که مجلس از اول سال بیشترین تکیه‌اش روی مسایل فرهنگی بوده و مدام با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگیری داشته‌ایم؛ چرا که دولت در بسیاری از مسایل فرهنگی نگاه‌های غلطی دارد و به دلیل برخورد غلط و اشتباه با مسایل فرهنگی، فساد و بی‌حجابی روز به روز در جامعه در حال گسترش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مجلس به رهنمود‌های مراجع معظم‌ تقلید نیاز داریم؛ از این رو دیدار با مراجع عظام را تدارک دیدیم؛ البته خدمت مقام‌معظم‌رهبری نیز رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: بحث دیگری که ما خدمت حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی مطرح کردیم: مشکل فرهنگی بود مبنی بر این که امروزه در بسیاری از فروشگاه‌های کشور خرچنگ، گوشت‌های حرام و همچنین در اتاق‌های حاشیه فروشگاه مشروب به فروش می‌رسد و کسی هم ناظر بر آنها نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر ادامه داد: یکی دیگر از مباحثی که هم ما و هم حضرت آیت الله مکارم‌شیرازی روی آن تاکید داشتیم، این بود که چرا دولتی که برای اجرای هر چه بهتر طرح هدفمندی یارانه‌ها 6هزار نفر را مشخص کرده است، برای امور فرهنگی 6 نفر را تعیین نکرده است.

وی در پایان گفت: محورهای دیگری در این دیدار مورد بحث قرار گرفت که باید در فرصت مناسب به صورت مفصل بیان شود.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
این خرچنگ و مشروب و... اینها برگردد به سال های ابتدایی مرجعیت آیت ا.. مکارم شیرازی که متاسفانه هیچ تذکری داده نشد! خوب شد این احمدی نژاد رییس چمهور شد بعضی ها به فکر دین افتادند! نظر مراجع در باره موسقی را 10 بار بخوانید برای کسی که اهل موسیقی است بعد بگویید چیزی فهمید! مقام معظم رهبری فرموده اند احترام(به اصطلاح) مراجع حفظ شود واین دست و زبان را بسته اما شیخ محمد تقی خیلی فکر نکن با این کارا نفعی به دین و اسلام و انقلاب میرسونی بلکه چون برای خدا عمل نمیکنید و برای ضایع کردن دولت عمل میکنید رسوا میشوید انشاا... ما فهمیدیم که مشکل مردم مکتب ایرانی خرچنگ و مشروب است که شیخ محمد تقی و فراکسیون معظم متوجه شده و به مراجع اعلام کرده اند!و....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها