کد خبر: ۹۸۸۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
همسر شهید شهریاری با اشاره به ناکام ماندن تلاش دشمن با ترور اندیشمندان گفت: جرم همسر من این بود که تنها یک دانشمند مسلمان بود.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری که به عنوان سخنران در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی حضور یافته بود، ضمن خیر مقدم به اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام اظهار داشت: امیدواریم دستاوردهای دانشمندان و دانشگاهیان در تحقق جریان بیداری اسلامی به کار گرفته شود.

همسر شهید شهریاری در ادامه به اقدامات استکبار اشاره کرد و یادآور شد: استکبار غرب علم را تنها برای اهداف استکباری خود می‌خواهد و در صورتی که کسی با او مقابله کند وی را محکوم کرده و جلوی حرکت او را با اقداماتی نظیر ترور می‌گیرد.

وی با اشاره به ناکام ماندن تلاش دشمنان در این زمینه گفت: من هم مانند شما معلم هستم و به عنوان شاهدی در یک حادثه تروریستی که یکی از نخبگان کشور را هدف قرار داد، در این اجلاس حضور پیدا کرده‌ام.

قاسمی در ادامه، شهيد شهریاری را دارای علاوه بر مقام علمی دارای فضائل اخلاقی دانست و افزود: اقدام ایادی استکبار باعث محروم‌شدن ما از وجود این دانشمند فرزانه شد، اما وی تنها کسی نبود که استکبار برای از بین بردن افراد تلاش کرد و استاد علی‌محمدی، داریوش رضایی‌نژاد و مصطفی احمدی‌روشن و فریدون عباسی از جمله کسانی بودند استکبار برای حذف این افراد تلاش کرد.

وی با اشاره به جراحاتی که خود در حادثه تروریستی برداشته است، گفت: هر چند در آن حادثه جراحاتی برداشتم اما جراحت اصلی به قلبم وارد شده است که آن ناشی از فقدان حضور همسرم است. عشق به همسرم تبدیلی به آتشی شده است که به من قدرت زندگی برای ادامه دادن راه او می‌دهد.

همسر شهید شهریاری خاطرنشان کرد:بیایید با همدلی و هم‌اندیشی و دوری از اختلافات جمعی واحد از اساتید دانشگاهی را تشکیل دهیم و باتکیه بر مشترکات راهکارهایی را بیابیم که تا بتوانیم بشریت را از بدکاری زورگویان نجات دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری برای تحقق اتحادیه جهانی مسلمانان تصریح کرد: من یک مسلمان ایرانی‌ام و همسرم نیز یک مسلمان ایرانی بود و همسرم تنها به این جرم کشته شد. از شما می‌پرسم به کدامین گناه کشته شد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها