کد خبر: ۱۰۰۰۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۷     ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
حسني مبارك اكنون در پادگاني نظامي در شهر تبوك عربستان است و دوره درمان بيماري سرطان روده بزرگ و پانكرياس را پشت سر مي گذارد.
به گزارش ايرنا، تارنماي مركز اطلاع رساني فلسطين روز چهارشنبه گزارش داد: روزنامه دولتي مصري ' الاخبار ' امروز (چهارشنبه) نوشته است كه حسني مبارك در يك بيمارستان نظامي در عربستان معالجه شده و بعد از تكذيب ادعاهاي قبلي توسط ارتش اين جديدترين گزارش مطبوعات از وضعيت جسماني رئيس جمهور سابق مصر به شمار مي رود.
اين روزنامه مي نويسد تماس فوري با سخنگوي ارتش براي پي گيري گزارشي كه روزنامه ' الاخبار ' منتشر كرد، ممكن نبود و يك منبع نظامي ديروز (سه شنبه) گزارش روزنامه ديگري را كه گفته بود مبارك ( 82 ساله ) و خانواده اش در پي فرار از مصر بوده اند و مبارك به بيمارستاني در قاهره منتقل شده است، تكذيب كرد.
روزنامه مذكور افزود مبارك اينك هر پنج روز به مدت يك ساعت تحت شيمي درماني قرار مي گيرد.
اين روزنامه به نقل از منابعي نوشته است كه همه اعضاي خانواده مبارك اكنون با او در شهر تبوك به سر مي برند و همسرش سوزان و فرزندانش علاء و جمال همگي در بخشي ويژه داخل يك پايگاه نظامي اقامت دارند.
يك منبع نظامي روز گذشته (سه شنبه) گفته بود كه شوراي عالي نيروهاي مسلح كه اكنون حاكم بر مصر است ، گزارش خبري را كه گفته بود مبارك و خانواده اش قصد فرار به عربستان سعودي را داشته اند را تكذيب كرده است.
چند روز پس ار خلع مبارك از قدرت، مسئولان مصري عنوان كردند كه وي در تفرجگاه شرم الشيخ در درياي سرخ به سر مي برد و شايعات در مورد مريض بودن او را تكذيب كردند.
مركز اطلاع رساني فلسطين در پايان خاطر نشان ساخت: دادستاني كل مصر روز دوشنبه گذشته به دنبال تحقيقات در مورد شكايت ها از دارايي هاي مبارك او و خانواده اش را ممنوع السفر كرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها