کد خبر: ۱۰۰۰۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
یکی از گران‌ترین خریدهای استقلال در لیگ دوازدهم ساز جدایی از جمع آبی‌پوشان را حسابی کوک کرده است تا شاید به این ترتیب از مدیران باشگاه امتیاز بگیرد اما مدیران استقلال با لحنی صریح به وی پیغام دادند اگر کسی از شرایط فعلی ناراضی است می‌تواند بدون مشکل از استقلال جدا شود.
به گزارش رجانیوز، سخنان جواد نکونام یکی از گران‌ترین بازیکنان فصل جاری استقلال در برنامه نود از اختلافات میان او و مدیران باشگاه رونمایی کرد، هرچند وی به صورت شفاف پرده از دلایل اختلافات خود با مدیران باشگاه برنداشت اما رفتار وی باعث شد حاشیه ای جدید برای استقلال به وجود آید.
 
مدیران استقلال که از نوع رفتار بازیکن گرانقیمت خود شگفت زده شده بودند ناراحتی خود را رسانه‌ای کردند تا مشخص شود نکونام نمی‌تواند از آنها امتیاز بگیرد،همین مساله باعث شد این بازیکن در پایان بازی استقلال مقابل سایپا در رقابت‌های جام حذفی تاکید کند اگر مشکلاتش در استقلال حل نشود از این باشگاه جدا خواهد شد. 
 
امير قلعه‌نويي که انتظار چنین رفتاری از سوی بازیکن گرانقیمت تیمش را نداشت،با نارضاتی از اظهارات نکونام سرنوشت زندی را برای وی یادآوری کرد تا مشخص شود امیر قلعه نویی به بازیکنی باح نمی‌دهد حتی اگر این بازیکن جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران باشد. امير قلعه‌نويي با اشاره سرنوشت زندي و ماجرای جدایی اش از استقلال به خبرنگاران گفت: «ما در استقلال هيچ كس را به زور نگه نمي‌داريم.»
 
 
اشاره امير قلعه‌نويي مستقيم جوادنكونام را هدف قرار مي‌دهد. بازيكني كه با سروصداي فراوان به استقلال آمد و حالا مدعي است به خاطر برخي مسائل در استقلال ناراحت است. نکونام مدعی است مدیران باشگاه باید از نظرات وی برای اداره تیم استفاده کنند اما این مساله هرگز از سوی مدیران این باشگاه پذیرفته نشده بلکه آنها با قاطعیت برابر خواسته غیر منطقی نکونام ایستادگی کرده اند.
 
براي مثال نکونام بابت آمدن حسن اشجاري از سپایاه به استقلال بسیار ناراحت است از سویی دیگر این بازیکن شوخي‌هاي برخي بازيكنان در جریان تمرینات استقلال ناراحت است به همین دلیل حالا از جدایی سخن به میان آورد.
 
نكونام خود اين موضوعات را تاييد نكرده اما اطلاعات دقيقي درباره اينكه او از اين دو موضوع ناراحت است به دست آمده. حال سوال اين است كه اساسا به نكونام چه ارتباطي دارد استقلال با كدام بازيكن قرارداد ببندد؟! شايد در مساله دوم بتوان اين حق را به كاپيتان تيم ملي داد كه اجازه ندهد كسي با او شوخي كند اما در بحث اول اساسا هيچ بازيكني نمي‌تواند براي باشگاهش تعيين تكليف كند.
 
شايد افشاي اين موضوع كه نكونام بابت جذب اشجاري ناراحت است باعث شده امير قلعه‌نويي هم با اشاره به نام زندي به نوعي اعلام كند كه هركسي دلش با استقلال نباشد را به زور نگه نمي‌داريم. حالا درباره جواد نكونام هم اين موضوع كاملا صادق است. اگر جواد مي‌خواهد تا سال‌هاي سال در استقلال باشد و محبوب هم بماند اصولا بايد از طرح اينگونه مسائل خودداري كند مگر آنكه آقا جواد به دلايل ديگري بخواهد استقلال را به مقصد تيم ديگري ترك كند كه اين ديگر به خود نكو ارتباط دارد.
 
بر اساس اعلام مسوولان باشگاه استقلال نه جواد نكونام نه فرهادمجيدي و نه ديگر بازيكنان نمي‌توانند براي باشگاه استقلال خط مشي تعيين كنند.ناراحتي امير قلعه‌نويي هم از اينجا نشات گرفته؛ اينكه چرا نكونام در مسائلي دخالت مي‌كند كه شايد ارتباطي با يك بازيكن نداشته باشد.
 
گفته می‌شود یکی از مدیران ارشد استقلال در محفلی خصوصی خطاب به بازیکن گرانقیمت این باشگاه در لیگ دوازدهم گفته است آقای محترم در استقلال فقط مدیرعامل و سرمربی حق تصمیم گیری دارند، ما در این باشگاه نیاز به مشاوره شما نداریم، استقلال نه به شما نه بازیکن دیگری اجازه نخواهد داد که برای تیم حاشیه درست کنید اگر از این وضعیت ناراحت هستی می‌توانی بدون رسانه‌ای کردن این مشکل به باشگاه اعلام کنی تا درباه سرنوشت تو تصمیم گیری شود.»
 
قرار است امروز جواد نکونام و مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مشکلات موجود جلسه ای را داشته باشند تا اگر مشکلات به وجود آمده برطرف نشد همکاری این دو بدون دردسر به پایان برسد البته اگر باشگاه استقلال متقاعد شود که نکونام نمی تواند در استقلال فعالیت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها