کد خبر: ۱۰۰۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۱۳ اسفند ۱۳۸۹

مصي علي نژاد که خود را مسيح علي نژاد مي نامد - خبرنگار سابق رسانه هاي دوم خردادي و روزنامه اعتماد ملي ارگان رسمي حزب مهدي کروبي - ادعا مي کند مورد تهديد تعرض جنسي قرار گرفته است !

به گزارش البرز ، آنگونه که روزنامه اينترنتي آکسفورد ديلي نوشته اين خبرنگار (سابق) 34 ساله مي گويد ايميل تهديد آميزي دريافت کرده که در آن به علي نژاد وعده داده شده کشته خواهد شد. او همچنين گفته در مورد دوم تهديد به تجاوز جنسي شده است.

گزارش البرز حاکي است ، خانم علي نژاد زماني که خبرنگار روزنامه اعتماد ملي - متعلق به حزب مهدي کروبي - بود به بهانه مصاحبه با باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا از ايران خارج شد و البته بعد از دريافت پاسخ منفي کاخ سفيد ، حيراني در ينگه دنيا و مصاحبه و مطلب پردازي عليه کشور و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داد.

او از پليس خواسته امنيت جاني اش را تضمين کند.

گفتني است موج سازي و خبرپردازي درباره موضوع ايران دستور کار نانوشته برخي افراد معلوم الحال خارج نشين است که ما به ازاي دريافت کمکها و پوششهاي خبري که از غرب دريافت مي کنند به شکل نوبتي خود را قرباني تهديد يا مسائلي از اين دست نشان مي دهند تا در کنار ديگر اخبار منفي توليدي در رسانه هاي استکباري آنها هم سهمي در سياه نمايي کشورشان در جهان داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
دیوانه وطن فوش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها