کد خبر: ۱۰۱۱۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم: اعضای شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور ششصدو سی وهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر از رفتارهای ترافیکی برخی شهروندان  انتقاد کردند.

دکتر ذاکریان رئیس کمیسیون حمل ونقل وخدمات شهری شورای اسلامی شهر قم  ضمن انتقاد از رفتارهای ترافیکی برخی از شهروندان ادامه این روند را زیبنده شهر و مردم قم ندانست . وی افزود: متاسفانه برخی شهروندان توجه چندانی به امور شهروندی ندارند و همین امر باعث شده است شهر قم به یکی از شهر های پر حادثه از نظر تصادف و تلفات  ناشی از سوانح رانندگی تبدیل شود که همینک 70درصد تخت های آی سیو بیمارستانهای قم در اشغال موتورسوران باشد .
 وی با اشاره به ناهنجاری های ترافیکی موجود شهر قم تصریح کرد : متاسفانه  فضای پیاده رو ها به پارکینگ و یا محل کسب برخی از شهروندان تبدیل شده است که باید باآموزش و فرهنگ سازی این گونه رفتارها را تغییر داد. وی ضمن بیان جمله ای از مقام معظم رهبری در خصوص تغییر سبک زندگی در بین شهروندان ،رفتارهای ترافیکی مردم قم را نسبت به دیگر شهرها نامناسب خواند و از شهردار محترم و دیگر مسئولین درخواست نمود اقدامات مناسبی را در این زمینه به انجام رسانند.

 در ادامه جلسه نیز مجید اخوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم  در سخنانی ضمن انتقاد از عملکرد شورای ترافیک ، تصمیمات این شورا را نامناسب دانست و خواستار شدت عمل مسئولین در برطرف نمودن مشکلات موجود در شهر شد. وی یکی از مشکلات موجود را رفتارهای پر خطر موتورسوران برشمرد که بدون هیچگونه قیودی در پیاده روها تردد نموده و همواره  جان عابرین پیاده را به خطر می اندازند.نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیز سهم رسانه ها را در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مهم برشمرد و خواستار انعکاس  این اخبار توسط رسانه ها  شد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها