کد خبر: ۱۰۱۷۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۲ دی ۱۳۹۱
توزی بدون فسخ قرارداد از ایران رفت و بدون حضور و توافق با خود او نمی توان نام وی را از لیست خارج کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، استقلال برای ثبت قرارداد فرهاد مجیدی با مشکل مواجه شده است.

 

 این تیم همه 27 ردیف فهرست ابتدای فصل خود را پر کرده بود.از این جمع طبق قانون 21 بازیکن بزرگسال و 6بازیکن زیر 23سال بودند.

 

هر تیم در نقل و انتقالات نیم فصل فقط می تواند 7 بازیکن جذب کند و این 7 بازیکن در هر رده سنی(بزرگسال یا زیر 23 سال) که باشند سهمیه 7 نفر را پر می کنند.

 

آبی ها برای آنکه بتوانند نفرات مدنظر قلعه نوعی را به خدمت بگیرند فابیو جانواریو ، فریدون زندی ، میلاد میداوودی، امین منوچهری  و میثم حسینی را بطور توافقی از فهرست خود خارج کردند و به جای این 5 بازیکن حسن اشجاري- -عباس محمدرضايي- فرزاد حاتمي-  ايمان موسوي  و ويسنته آرزه را جذب کردند.

 

حجت چهار محالی هم که قرار بود استقلالی شود می  تواند جانشین محمد انصاری شود که از فهرست زیر 23 سال استقلالی ها به فجر رفته است اما فهرست بزرگسالان استقلال جای خالی ندارد.

برای جذب فرهاد مجیدی استقلال یک راه دارد. خروج نام توزی که از استقلال رفته است . توزی در دسترس نیست و فسخ قرارداد باید با امضای خود او به هیئت فوتبال ارسال شود.

 

او با آبی ها به مشکل خود و دیگر به ایران برنگشت اما تا مادامی که توافق طرفین نباشد نمی توان نام او را از فهرست تیم خارج کرد.او اگر قراردادش را فسخ کرده بود نمی توانست به فیفا شکایت کند.

 

البته گفته می شود که استقلالی ها می توانند نامهای توزی و لیام ردی را از لیست خود خارج کنند اما همچنان موضوع شکایت آنها و اینکه با استقلال فسخ نکرده اند ، پابرجا خواهد بود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها