کد خبر: ۱۰۲۱۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۰۳ دی ۱۳۹۱
يکي از مسئولان باشگاه استقلال مي‌گويد: «رحمتي امروز با سميعي‌نژاد رئيس کارخانه فولاد مبارکه سپاهان ديدار خواهد کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ ديروز شايعه جدا شدن سيد مهدي رحمتي از استقلال بسيار جدي بود. حتي برخي از مسئولان بلند پايه اين باشگاه اعلام کردند، رحمتي از اين تيم مي‌رود و در صورت جدايي او، وحيد طالب‌لو به استقلال خواهد آمد. البته خبر اعتراض و جدايي گلر اول تيم ملي از استقلال، در چند روز اخير مطرح بوده است ولي آيا او تنها به خاطر پول از جمع آبي‌ها جدا خواهد شد؟


يکي از مسئولان باشگاه استقلال مي‌گويد: «رحمتي امروز با سميعي‌نژاد رئيس کارخانه فولاد مبارکه سپاهان ديدار خواهد کرد.»


اين دو رابطه بسيار نزديک و دوستانه‌اي با يکديگر دارند. سال گذشته، زماني که قرار بود رحمتي به استقلال برود، سميعي‌نژاد شخصا تلاش زيادي کرد تا اين بازيکن را در سپاهان نگه دارد ولي سرانجام به استقلال پيوست.


فرصت نقل‌و‌انتقالات نيم‌فصل شب گذشته به پايان رسيد اما جالب اين‌جاست که رحمتي قصد دارد امروز به ديدار سميعي‌نژاد برود. عده‌اي اين حرکت رحمتي را يک ترفند براي نشان دادن اعتراض مي‌دانند.


او اين روزها به دو چيز ايراد دارد؛ اول اين که پول قراردادش پرداخت نشده است. او تاکيد کرده، در 4 ماه گذشته هيچ پولي از استقلال نگرفته است، در حالي که بايد بخشي از قسط خود را دريافت مي‌کرد. رحمتي در قرارداد خود بندي جا داده که مي‌گويد، اگر باشگاه نتواند تا يک ماه به وعده مالي خود عمل کند، او مي‌تواند يک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کند! رحمتي نزديک به 4 ماه است که هيچ پولي از استقلال نگرفته و به همين دليل، مي‌تواند با باشگاه ديگري مذاکره کند.


در مقابل سپاهان حاضر است با رقمي بالاتر نسبت به استقلال اين بازيکن را جذب کند. امروز در جلسهاي که او با سميعي‌نژاد خواهد داشت، درباره همه چيز به گفتگو مي‌نشينند.


اما رحمتي در استقلال تنها مشکل مالي ندارد. حضور فرهاد مجيدي نيز باعث دلخوري شديد او شده است. رحمتي اعلام کرده در صورتي که اين بازيکن به استقلال بيايد، او يا کاپيتان خواهد بود يا اين که، به هيچ وجه پشت فرهاد مجيدي به زمين نخواهد رفت! رحمتي حتي اين حرف‌ها را به گوش مسئولان استقلال نيز رسانده است. رابطه اين دو به دليل اتفاقات اول فصل بيشتر از گذشته شکرآب شده است.


رحمتي و برخي از بازيکنان استقلال معتقد هستند اگر ابتداي فصل شعار مي‌شنيدند، به خاطر فعاليت‌هاي مجيدي بود. در صورتي که رحمتي از استقلال جدا شود - که برخي از مسئولان باشگاه مي‌گويند احتمالش زياد است - وحيد طالب‌لو جايگزين او خواهد بود. مذاکرات ابتدايي نيز با اين بازيکن صورت گرفته است و گويا رحمتي به همين دليل از مسئولان باشگاه دلخور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها