أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۲۳۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۴ دی ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت: بازجویی غیرمتعارف پنج ساعته و برخورد غیر انسانی با فرد سالخورده‌ای مانند آقای داریوش سررشته‌دار نمی‌تواند وضعیت قابل قبولی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) رامین مهمان پرست افزود: از مقامات و سازمان‌های ذیربط آمریکایی انتظار می رود، ضمن بررسی علل دقیق این امر و اعلام نتایج آن، با هرگونه قصور یا تقصیری برخورد جدی نمایند و طبعاً وزارت امور خارجه علاوه بر اقدامات متداول کنسولی، پیگیر دریافت هرگونه اطلاعات و مستندات شرایط منتهی به فوت این شهروند ایرانی می‌باشد.

مهمان‌پرست خاطرنشان کرد: روند هدفمند ایران هراسی در آمریکا و تجارب متعدد در زمینه تلاش مستمر نهادهای امنیتی و قضایی آمریکا برای فریب، ارعاب، تهدید و بازداشت شهروندان ایرانی؛ شرایطی را ایجاد نموده که سفر ایرانیان به این کشور را پر مخاطره می‌نماید که با یادآوری هشدارهای قبلی وزارت امور خارجه در این زمینه، توصیه می‌گردد هموطنان از سفرهای غیر ضروری به این کشور اجتناب و در صورت انجام سفر، حداکثر احتیاط لازم را به عمل آورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها