کد خبر: ۱۰۳۱۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۷ دی ۱۳۹۱
ستاره پرتغالی امیدهای زیادی دارد که توپ طلای سال 2012 را در دستان هموطنش ببیند
Figo y Cristiano

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- لوئیس فیگو، ستاره پرتغالی سابق دنیای فوتبال و باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و اینتر معتقد است که رونالدو هنوز شانس زیادی برای فتح توپ طلای امسال دارد.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال در صحبت هایی که در وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال بازتاب یافت از شانس رونالدو برای کسب این جایزه صحبت کرد و گفت:« رونالدو تمام شرایط لازم برای مال خود کردن این جایزه را دارد. او همیشه یکی از مدعیان اصلی برای فتح هر جایزه فردی ای است. رونالدو فصل فوق العاده ای را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا پشت سرگذاشته و همیشه وظایفش را به بهترین نحو ممکن انجام داده. الان این طور به نظر می رسد که جوایز فردی بیشتر تحت تاثیر نظر فردی عده ای از افراد هستند و خیلی سخت است که بدانیم که این جایزه به چه کسی خواهد رسید.»

روزنامه مارکا در بازتاب این صحبت ها به این نکته اشاره کرده که فیگو که در سال 2000 توپ طلا را مال خود کرده بود، با یادآوری آن روزها گفت:« فتح توپ طلا در سال 2000 یکی از خاص ترین لحظات زندگی من از بعد فردی بوده. چون بازیکنان خیلی کمی هستند که شانس فتح این جایزه را داشته اند. در آن زمان بازیکنان زیادی بودند که ممکن بود توپ طلا به آنها برسد. الان هم 4 یا 5 نفر شایستگی فتح توپ طلا را دارند. فتح توپ طلا یک افتخارویک غرور بزرگ است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها