کد خبر: ۱۰۳۶۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۰ دی ۱۳۹۱
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا یکشنبه 10 دی شروع می شود که در مهم ترین دیدار آن سپاهان و فولاد به مصاف هم می روند، مصافی که در صورت برد سپاهان، این تیم را به صدر بر می گرداند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  هفته نوزدهم  لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیدار در روز یکشنبه  10 دی و 4 دیدار دیگر در روز دوشنبه 11 دی پیگیری می شود؛ در روز یکشنبه تیم های صبا - ذوب آهن، فجر سپاسی - پرسپولیس، گهر - راه آهن،‌ صنعت نفت - ملوان بندر انزلی، سپاهان - فولاد به مصاف هم می روند در روز دوشنبه نیز داماش و آلومینیوم ، نفت تهران و مس کرمان ، تراکتور سازی تبریز و پیکان،  استقلال تهران و سایپا به مصاف هم می روند.

* صبا –ذوب آهن
تلاش کاظمی برای دور شدن از قعر جدول

 تیم های صبا و ذوب آهن اصفهان از ساعت 14 روز یکشنبه 10 دی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف  هم می روند.
 
شاگردان فرهاد کاظمی در ذوب آهن تمام تلاش خود را به کار می بندند تا خود را از رتبه 16 جدول نجات دهند از طرف دیگر صبای قم نیز که در رتبه یازدهم جدول جای دارد قصد دارد با کسب 3 امتیاز  این دیدار خود را به نیمه بالای جدول برساند.
 به علاوه اینکه هر دو سرمربی با یک برد می توانند جایگاه خود را در تیم هایشان تثبیت کنند.

* فجر  - پرسپولیس
 کار سخت یحیی در شیراز

در یکی از مهم ترین دیدار های هفته نوزدهم،  تیم پرسپولیس تهران به مصاف فجر شهید سپاسی می رود این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود پرسپولیس تهران در حال حاضر در جایگاه سیزدهم  جدول قرار دارد و به تازگی با شوک تعویض سرمربی نیز همراه بوده است سرخپوشان پایتخت نیاز شدیدی به این سه امتیاز دارند تا از زیر تیغ انتقادهای شدید بیرون بیایند در طرف دیگر این دیدار، تیم فجر سپاسی  قرار دارد فجر که در اوایل فصل حتی در میان سه تیم  اول جدول هم جای گرفته بود در پایان هفته هجدهم لیگ برتر،‌در پله دهم جدول است.

شاگردان یاوری با توجه به امتیاز میزبانی،  انگیزه بسیار  بالایی برای کسب پیروزی در این دیدار دارند اما پرسپولیس  زخم خورده که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد نیز برای کسب امتیاز به ورزشگاه  حافظیه می رود تماشای این دیدار  به علاقمندان فوتبال توصیه می شود.

* سپاهان- فولاد
 شاگردان فرکی در اندیشه انتقام

 سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان همواره دیدار های حساس و جالبی داشته اند در آخرین  دیدار دو تیم ،‌ سپاهان  با شکست دادن فولاد در جام حذفی این تیم را از دور رقابتها حذف کرد.
 
دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه  شهر اصفهان به مصاف هم می روند جایگاه دو تیم در جدول رقابت ها بسیار نزدیک به هم است و سپاهان  با تنها یک امتیاز  بیشتر دوم جدول و فولاد سوم است اگر سپاهان در این دیدار موفق به برد شود می تواند با یک بازی  بیشتر حداقل برای  یک روز صدر جدول را از استقلالی ها پس بگیرد از طرف دیگر در صورت برد فولاد این تیم می تواند در رتبه دوم جدول، جایگزین سپاهان شود.

* گهر، راه آهن
دوئل  دایی و مایلی کهن
 
دو تیم گهر درود و راه آهن شهر ری به میزبانی گهر  از ساعت 15 روز یکشنبه 10 دی ماه  به مصاف هم می روند این بار شاگردان دایی که تیمشان جایگاه بدی هم در جدول ندارد به مصاف تیم قعر نشین جدول می رود.
این دیدار یکی از حساس ترین دیدارهای هفته نوزدهم است چرا که حواشی میان دو سرمربی این تیم ها یعنی علی دایی و محمد مایلی کهن کم نبوده است.
 
علی دایی با تیم راه آهن در پایان 18 هفته با 29 امتیاز  ششم جدول است گهر نیز تحت هدایت مایلی کهن قرار دارد. گهر در حال  حاضر با 10 امتیاز  هیجدهم جدول است گهری ها اگر این بازی را ببرند و صنعت نفت آبادان نیز ببازد یا گهر با تفاضل گل بالا ببرد و صنعت نفت با تعداد گل کم مساوی کند گهری ها شانس جدایی از قعر جدول را دارند.
 دیدار دو تیم راه آهن و گهر از  جمله زیبا ترین  و حساس ترین دیدار های لیگ خواهد بود.

* نفت آبادان ، ملوان
 انگیزه های متفاوت برای برد

 دو تیم صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی  در روز یکشنبه 10دی از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

صنعت نفت آبادان با کاسیمیرو خوب نتیجه  نگرفته است در حال حاضر این تیم در رتبه هفدهم جدول جای دارد در تیم ملوان نیز احمدزاده سرمربی است ملوان امسال یکی از بهترین سال های عمر فوتبالی خود را در لیگ برتر دارد البته این تیم اخیراً با حواشی همراه بوده است انگیزه های دو تیم برای کسب امتیاز در این دیدار متفاوت است.

صنعت نفت آبادان قصد دارد امتیاز خود را بالا ببرد تا در صورت امکان یک پله بالاتر برود ولی ملوانی ها قصد دارند جایگاه خوب خود در جدول را ارتقا ببخشند ملوان با 30 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

**اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر

اسامی داوران قضاوت کننده  در هفته نوزدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد.

یکشنبه 10/10/91

نفت آبادان – ملوان –ساعت 15 – تختی اهواز

*رضا کرمانشاهی – حسین طالقانی – سعید آل وردی – محمدرضا فغانی – ناظر: بهرام مهرپیما

سپاهان – فولاد خوزستان – ساعت 15 – فولادشهر اصفهان

*محسن ترکی – مصطفی فراهانی – محمدرضا کناری – اشکان خورشیدی – ناظر: حیدر شکور

صبای قم – ذوب آهن – ساعت 14 – یادگار امام (ره) قم

*سیدمهدی سیدعلی – محمدرضا امینی – ایوب غلامزاده – محمدحسین فتاحی – ناظر: جواد تقی پور

گهر درود – راه آهن – ساعت 14:15 – تختی درود

*البرز حاجی پور – سجاد طوری – حسین ظهیری – موعود بنیادی فر – علیرضا یزدانی

فجر شهید سپاسی – پرسپولیس – ساعت 14 – حافظیه شیراز

*محسن قهرمانی – حسن کامرانی فر – غلام آموزگار – جواد شرفی – ناظر: حسین خوشخوان

*داماش_ آلومینیوم
دوئل درخشان و میثاقیان

یکی از دیدارهای روز دوشنبه 11 دی جدال تیم های داماش و آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه عضدی رشد می باشد.
داماش با حمید درخشان در حال حاضر در رتبه دوازدهم قرار دارد و سه پله پائین تر آلومینیوم هرمزگان با اکبر میثاقیان است.

دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود.
آلومینیومی ها تلاش زیادی می کنند تا از منطقه خطرناک جدول فاصله زیادی بگیرند آنها یکی از تازه واردهای لیگ دوازدهم بودند.

*نفت تهران_ مس کرمان
اولین محک لوکا در مس

تیم های نفت تهران و مس کرمان از ساعت 15 دوشنبه در ورزشگاه شاید دستگردی تهران به مصاف هم می روند این اولین دیدار مسی ها با سرمربی گری لوکا می باشد.

تیم مس کرمان به تازگی با قاسمپور قطع همکاری کرد و لوکا را به هدایت برگزید لوکا اولین محک خود را مقابل نفت تهرانی می خورد که در جایگاه نهم جدول یعنی یک پله پائین تر از مس قرار دارد.

جدال دو تیم نزدیک به هم در جدول، از زیباترین دیدارهای لیگ خواهد بود شاگردان ابراهیم زاده نیز می خواهند با برد در این دیدار خود را در جدول بالا ببرند تا شاید نتایج فصل قبل نفت، دوباره تکرار شود.

*تراکتورسازی تبریز_پیکان
کار سخت شاگردان ویسی

یکی دیگر از دیدارهای هفته نوزدهم مصاف تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان می باشد این دیدار از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

پیکان هم اکنون با 20 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول جای دارد و شاگردان ویسی کار سختی برای گرفتن امتیاز از تراکتورسازی دارند تراکتور تونی تیم بسیار پر حمله ای است و این برای پیکانی که بدترین خطر حمله را دارد یک خطر محسوب می شود.

تراکتورسازی تبریز نیز در حال حاضر با 29 امتیاز در رتبه پنجم جدول جای دارد و شاگردان تونی می خواهند پیشتازی خود به سمت صدر جدول را با سرعت انجام دهند.

*استقلال تهران_سایپا
کار سخت امیر مقابل سایپا

در آخرین دیدار هفته نوزدهم، تیم های استقلال تهران و سایپا البرز از ساعت 17:30 دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.
دیدار استقلال و سایپا البرز همواره از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای لیگ بوده است استقلال تهران در حال حاضر صدرنشین جدول مسابقات است و سایپا البرز نیز در رتبه هفتم جدول جای دارد.

شاگردان تقوی می توانند با کسب 3 امتیاز در این دیدار، جایگاه خود را در جدول مسابقات بهبود بخشند و از طرف دیگر مهره های ژنرال هم در صورت برد مقابل سایپا جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت خواهند کرد.

ضمن اینکه حتی کسب نتیجه تساوی نیز استقلال را صدرنشین جدول نگه خواهد داشت.

استقلال تهران با خریدهای خوبی که در نیم فصل نقل و انتقالات انجام داد خود را بیش از پیش به عنوان مدعی نشان می دهد به ویژه اینکه در دیدار هفته هجدهم تازه واردهای استقلال نشان دادند که مهره های با استعداد و قابل اعتمادی هستند ضمن اینکه در طرف مقابل، شاگردان تقوی از پر سرعت ترین و بهترین مهره ها هستند که برای هر تیمی خطر محسوب می شوند تماشای دیدار دو تیم خالی از لطف نیست.

پرونده دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری این دیدار بسته خواهد شد تا تیم ها دوباره در هفته بیستم رقابت ها به مصاف هم بروند در حالی که 15 هفته تا پایان فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال باقی نمانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها