أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۲ دی ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در رابطه با مذاکره میان 1+5 و ایران گفت: در رابطه با بحث گفت‌وگوهای نمایندگان کشورمان و نمایندگان کشورهای 1+5 هنوز توافقی برای زمان و مکان مذاکرات صورت نگرفته است و اگر توافقی حاصل شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.
به گزارش ایسنا رامین مهمان‌پرست در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران ادامه داد: از طرح و بسته‌های جدید هم صحبت‌هایی معمولا صورت می‌گیرد اما در حین مذاکرات باید دید که چه میزان رویکرد منطقی و حرکت در جهت به رسمیت شناخته شدن حقوق کامل ملت ما مطرح می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد مضحک وزیر خارجه بحرین مبنی بر برگزاری گردهمایی گروه‌های معاند ایران در بحرین و استقبال گروهک تروریستی منافقین از این مساله گفت:بحثی که اخیرا توسط وزیر خارجه بحرین اعلام شد نیازی به پاسخگویی ندارد این چارچوب سخنان ایشان از عرف دیپلماتیک خارج است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در پی مشکلاتی که در درون این کشور وجود دارد به جای اینکه دنبال راه حل درست آن با توجه به خواست مردم حرکت کنند مشکلات کشور خودشان را دارند پیچیده‌تر می‌کنند. اعلام کرده بودند که قصد تشکیل اجلاس دوستان ایران را دارند، دوستان ایران همان مردم بحرین هستند و اگر قرار است جلسه‌ای تشکیل بدهند بهتر است که صحبت‌های مردم خودشان را بشنوند و از اقداماتی که در جهت تقویت گروه‌های تروریستی و پناه دادن به منافقین است بپرهیزند و باید از سرنوشت صدام درس بگیرند. ملت ما ملت بزرگی است دوستانش هم در همه کشورها در بین ملتهای منطقه حضور دارند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها