کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۱۵ دی ۱۳۹۱
جنجالي ترين انتقال نيم فصل گفت: «فجري ها بايد از من عذرخواهي مي كردند. با اين حال، بعد از برنامه 90 با عاري تماس گرفتم و با او صحبت كردم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ رضا حقیقی با نمایش خوب خود در سه بازی گذشته آنقدر مورد توجه قرار نگرفت که در مجادله تلویریونی رویانیان - عاری - فردوسی پور؛ چیزی که البته باب طبع این بازیکن نیست. او نه از دعوای مدیر پرسپولیس و سرپرست فجر خوشحال است و از سرزبان افتادنش به خاطر رقمی که البته بخش مهمی از ان به جیب باشگاه فجر رفته است. حقیقی در مصاحبه اي از اتفافات در اين زمينه صحبت كرد:


* پرسپوليس و فجرسپاسي به خاطر تو بدجوري به دعوا افتاده‌اند؛ خودت چيزي نمي‌گويي؟


-‌‌‌ فكر مي‌كنم اگر در اين بحث دخالت نكنم خيلي بهتر است. نمي‌خواهم وارد دعوايي شوم كه يك طرف آن مديرعامل پرسپوليس است و طرف ديگرش باشگاه فجر.


* وقتي آن دعواها را در برنامه 90 مي‌ديدي چه حسي داشتي؟


-‌‌‌ مسلما خوشحال نبودم. از طرفي حس مي‌كنم انتقال من پاك‌ترين انتقال ليگ برتر بود چون هيچ دلال و واسطه‌اي در آن نقش نداشت. در حالي كه خيلي از انتقال‌ها با هزار جور مشكل و پشت پرده انجام مي‌شود و كسي هم حرفي نمي‌زند. نمي‌دانم چرا قرارداد من با پرسپوليس اينقدر حساس شده براي همه!


* چون سرپرست فجرسپاسي گفته براي يك نيم فصل يك ميليارد و 250 ميليون تومان از پرسپوليس گرفته‌اي!


-‌‌‌ آن حرف‌ها سوءتفاهم‌ بود. من خودم با او صحبت كردم و مي‌گفت كه حتي خودش از مصاحبه‌اي كه كرده ناراحت شده. عاري اصلا از قرارداد من خبر نداشته و تنها حدس زده كه اينقدر گرفته باشم. مي‌گفت منظورش اين بوده كه فجر به تيمي باخته كه براي بازيكنانش ارزش زيادي قايل است و بايد به مديران اين تيم احسنت گفت. مي‌خواسته با حرف‌هايش از پرسپوليس تعريف كند.


* به خاطر اين دعوايي كه به راه افتاده از آنها عذرخواهي نكردي؟


-‌‌‌ من كاري نكردم كه بخواهم عذرخواهي كنم. اتفاقا آنها بايد از دل من دربياورند اما با اين حال، من بودم كه بعد از برنامه 90 با عاري تماس گرفتم و با او صحبت كردم.


* پس گله‌هايت را به گوششان رساندي.


-‌‌‌ نه گله‌اي نبود و تنها صحبت كرديم. عاري مي‌گفت نگذاشته‌اند كامل حرفش را بزند. اتفاقا به جاي گله‌مند بودن، من از فجري‌ها ممنونم كه اجازه دادند پرسپوليسي بشوم چون آنها مي‌توانستند رضايتنامه مرا صادر نكنند.


* با رويانيان هم صحبت كردي؟ خيلي از اين قضيه عصباني بود؟!


-‌‌‌ ايشان همانقدر كه زود از كوره درمي‌رود، زود هم آرام مي‌شود و كلا منطقي است. بايد از سردار يك تشكر ويژه داشته باشم كه هم مرا به پرسپوليس آورد و هم از من و قراردادم حمايت كرد.


* الان با اين اتفاق‌هايي كه افتاد از آمدن به پرسپوليس پشيمان نيستي؟


-‌‌‌ نه به هيچ‌وجه اما اصلا فكرش را هم نمي‌كردم كه پرسپوليسي شدنم اينقدر براي همه دردسر درست كند. اگر مي‌دانستم رويانيان به خاطر من اينقدر زير فشار مي‌رود راضي نبودم در چنين شرايطي به پرسپوليس بيايم و مي‌ماندم تا قراردادم با فجر تمام شود و بعد پرسپوليسي شوم.


* اتفاقا در شيراز خيلي هم محبوبيت داري.


-‌‌‌ خدا را شكر همينطور است. آنها از من تقدير كردند كه از اين بابت تشكر مي‌كنم شيرازي‌ها خيلي قدرشناس هستند و در بازي پرسپوليس و فجر كوچكترين توهيني به من نكردند.


* حالا با توجه به اتفاق‌هايي كه افتاد، براي راضي كردن پرسپوليسي‌ها بايد خيلي بيشتر از قبل تلاش كني.


-‌‌ همينطور است. من تمام توانم را مي‌گذارم تا به اميد خدا پرسپوليس و رويانيان از من راضي باشند و اين دعواها را جبران كرده باشم.


ايران ورزشي

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها