کد خبر: ۱۰۶۴۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۴ دی ۱۳۹۱
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: در انتخابات یازدهم نیز فتنه‌گران با یک کد و با یک شعار هماهنگ تحت عنوان انتخابات آزاد می‌آیند و این حرف‌ها، حرف‌هایی است که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و کمک به جبهه دشمن است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خورموج به آلایندگی خطوط انتقال گاز ترش در بعضی از شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: حق آلایندگی حق قانونی مردم ما است و اعتقاد داریم که بیش از جاهای دیگر اولویت اول در جهت استفاده از این منابع به نفع شهرستان‌هایی است که در همین استان و در کنار این خط انتقالی قرار دارند.

وی اضافه کرد:  مردمی که در کنار خط انتقال گاز قرار دارند از آلایندگی‌هایی صنایع نفت و گاز استنشاق می‌کنند و مبتلا به خیلی از بیماری‌ها شده‌اند حق اولیه این‌هاست که در اولویت دریافت حق آلایندگی باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که قبلا اجازه ندادند که مردم استان بوشهر از این نعمت خدادادی استفاده کنند به این مردم ظلم کرده‌اند و نباید بیش از این‌ها اجازه ظلم به مردم داد.

وی افزود: باید در توسعه صنعت نفت، پتروشیمی، پالایشگاه صنایع بالا دستی و پائین دستی تلاش شود و از این فرصتی که به وجود آمده در اولویت اول به نفع و توسعه رشد استان بوشهر و مردم باشد.

موسوی نژاد به بحث انتخابات یازدهم نیز اشاره کرد و یادآور شد: در قضیه انتخابات 88 از اول رصد می‌کردیم کدهایی در جهت ایجاد اغتشاش و فتنه می‌دیدیم و همان موقع حضرت امام خامنه‌ای هشدارهایی دادند و خواص هم بحث خیانت از آرا و صیانت از آرا را مطرح و با این عنوان آمدند و فتنه بزرگی را ایجاد کردند.

وی افزود: در انتخابات یازدهم نیز فتنه‌گران با یک کد و با یک شعار هماهنگ تحت عنوان انتخابات آزاد می‌آیند و این حرف‌ها، حرف‌هایی است که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد  و کمک به جبهه دشمن است.

موسوی نژاد ادامه داد: تمام کسانی که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند وظیفه دارند در جهت مقابله با دشمن و تحقق پیدا نکردن اهداف شوم دشمن تلاش کنند و این یک واقعیتی است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از خواص مردود که متاسفانه در جریان‌های متعدد خوب عمل نکردند مثل جناب آقای هاشمی رفسنجانی، خاتمی و دیگر سرانه فتنه که در جهت آرامش، تقویت نظام، پیشبرد اهداف نظام و در جهت مقابله با اهداف شوم دشمن می‌توانستند کاری انجام دهند اما انجام ندادند.

موسوی نژاد اضافه کرد: این‌ها نه تنها کاری را انجام ندادند بلکه کمک کردند به جریان فتنه و جریان برانداز علیه نظام و بازهم در جریان انتخابات آینده در حال انجام اقداماتی هستند و قطعا" هوشیاری و بصیرت مردم به صورت ویژه نیاز است.

موسوی نژاد گفت: انتخابات آینده قطعا" انتخابات با عظمت و پرشور خواهد بود و در راستای تحقق اهداف انقلاب،  نیاز داریم که خواص به خوبی عمل کنند و ذره‌ای از تکلیف خود عدول نکنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: در مقابل حرکت‌های شوم و رفتاری که بر علیه حضرت آقا و ولایت فقیه انجام می‌دهند باید بایستیم و فرقی هم نمی‌کند و انسان‌ها تا زمانی برای ما احترام دارند که در چارچوب ارزش‌ها و ولایت حرکت کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها