أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۶۹۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۶ دی ۱۳۹۱
نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای برگزاری هفتمین دور گفت‌وگوهای فنی امشب وارد تهران خواهند شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سرپرستی «هرمان ناکارتس» امشب وارد تهران می‌شوند تا فردا پنج شنبه (27 دی ماه) با نمایندگان هسته‌ای ایران به گفت‌وگو بنشینند.

ششمین دور گفت‌وگوهای ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 23 آذرماه در تهران برگزار شد.

در پایان گفت‌وگوهای 23 آذرماه هرمان ناکارتس، 24آذر گفت که «امیدوار است مذاکرات آینده به توافق بر سر رویکردی ساختاری منجر شود که سریع به اجرا در آید.»

همچنین علی اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین‌المللی اتمی در پایان مذاکرات گفت که «این گفت‌وگوها پنجشنبه 23 آذر در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد و پیشرفت خوبی به دست آمد.»

پیش از این، ایران و آژانس بهمن و اسفند سال 90 در تهران و اردیبهشت، خرداد و شهریور 91 در وین با یکدیگر بر سر تهیه مدالیته و چارچوبی برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده بر سر برنامه هسته‌ای ایران مذاکره کردند، اما هنوز به توافقی بر سر چگونگی حل و فصل موضوعات دست پیدا نکرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها