کد خبر: ۱۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
یک سایت اصلاح طلب در اقدامی جالب توجه به تبلیغ رسانه های زنجیره ای آقای حاشیه ساز دولت پرداخته است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این سایت که در حوادث فتنه 88 با سکوت در برابر اقدامات قانون شکنانه مدعیان دروغین تقلب و بعضا همراهیهای منافقانه با آنان به مرجعی برای رسانه های معاند تبدیل شده بود، مدتی است که تبلیغ‌چی رسانه های حامی رئیس دفتر رئیس جمهور شده است.

این رسانه اصلاح‌طلبان با قرار دادن لینک های سایت های زنجیره ای (ب آ)، (آ خ د) و (ن آ) آن هم در صفحه اول خود این سایت ها را معرفی کرده است. گفتنی است هزینه سنگینی برای این تبلیغات صورت گرفته است به طوری که 20میلیون تومان سه ماهه برای تبلیغات این سه سایت دریافت شده  است و این در حالی است که تبلیغ این چنینی در سایت های مشابه بسیار نازل تر است.

جالب اینکه هیچ سایت خبری دیگری در بنر های تبلیغاتی این سایت وجود ندارد.

به نظر می رسد این اقدام تبلیغاتی سایت حامی اصلاح‌طلبان آن هم در نزدیکی انتخابات مجلس نهم در جهت تقویت بدنه حاشیه ساز دولت که طیفی از حامیان دولت را می سازند باشد.

این اقدام از این جهت جال توجه است که سایت های مذکور نقش موثری در اصلی کردن مسائل فرعی دارند.

گفتنی است سایت های زنجیره ای (ب آ)، (آ خ د) و (ن آ) به همت (ح ن) برای پوشش رسانه ای آقای حاشیه ساز راه اندازی شده است.

پیش از این نیز پایگاه خبری "جهان" درباره مواضع جهت دار "عصر ایران" نوشته بود:

«یک سایت خبری که چندی پیش با تحریف سخنان استاد رحیم پور ازغدی، خوراک رسانه های ضدانقلاب را برای توهین به جمهوری اسلامی و این استاد بزرگوار فراهم کرده بود، مدتی است به شکل سوال برانگیزی مبادرت به انتشار اخبار ضد امنیت و مصالح ملی می کند.

گرچه هر رسانه ای مختار است که در حوزه علاقه و گرایش و دغدغه های اجتماعی و رسانه ای خود فعالیت کند،اما این دلیل نمی شود که مصالح و منافع ملی نظام مورد بی توجهی قرار گیرد.

متاسفانه این سایت خبری در انتشار اخبار ترجمه ای نه تنها رعایت مصالح و واقعیت ها را نمی کند بلکه در انتشار اخبار خارجی نیز گزینشی عمل کرده و در حالی که بسیاری از رسانه های خارجی علیه سیاست های خصمانه اروپا و آمریکا موضع گیری کرده و در همراهی با مواضع ایران، تحلیل و خبر می دهند، اما هیچ یک از آنها در این سایت خبری دیده نمی شود.»

البته به نظر می رسد گاف گیری و دعوای الفاظ در "عصر ایران" مسبوق به سابقه است تا جائیکه این سایت خبری در ایام فتنه در حالیکه در برابر تهمت‌های ناروا به نظام با سکوت رسانه‌ای در تایید اتهاماتی چون تجاوز جنسی مطرح شده از سوی نفر پنجم انتخابات دهم ریاست جمهوری، مهدی کروبی، فعال بود تلاش داشت تا با خبرپراکنی در خصوص مقالات منتشره در دفاع از نظام، به تمسخر نویسندگان این مقالات بپردازد.

این سایت اصلاح طلب در دفاعی آشکار از مهدی کروبی جائیکه وی نظام را به تجاوز جنسی متهم می کرد با تخطئه کردن مقاله حسین شریعتمداری، به جای پاسخ به اتهامات واهی کروبی نوشته بود: «معلوم نیست در فاز دیگر نوشته های آقای مدیر مسئول کیهان 13 میلیون رای دهنده به آقای موسوی یا حتی 600هزار رای دهنده به آقای رضایی هم با عناوینی مشابه مورد توهین قرار بگیرند»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
لظفا اسم سایت های را بنویشید تا همه بفهمنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها