کد خبر: ۱۰۶۹۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۲۶ دی ۱۳۹۱
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به نقشه‌های جدید طراحی شده دشمنان ‌علیه ملت ایران گفت: جنگ نرم دشمنان در شرایط امروز سهمگین‌تر از جنگ سخت است و ابزار آن نیز شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری عصر امروز در دیدار با دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور و اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر، انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین نعمت‌هایی دانست که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است و اظهار کرد: باید بابت این نعمت خداوند را شاکر باشیم و قدر آن را بدانیم.

وی افزود: مردم ایران هیچگاه تصور سرنگونی رژیم شاه را نداشتند اما امدادهای غیبی همواره نصیب مردم با ایمان می‌شود و همین امدادها سبب فرار شاه خائن به خارج از کشور شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه باید نعمت‌های الهی را همواره به خاطر داشته باشیم گفت: خداوند یار مظلومان بوده و اگر مؤمنان پرهیزکاری پیشه کنند جلوی دست‌اندازی بیگانگان به جان و مال آنها را خواهد گرفت.

*پرهیزکاری زمینه‌ساز دریافت امدادهای غیبی است

وی تصریح کرد: حال و روز هیچ قومی بدون اینکه خود بخواهند از سوی خداوند تغییر پیدا نمی‌کند؛ پرهیزکاری و رعایت تقوا نیز زمینه‌ساز امدادهای غیبی است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: تفاوت‌های میان نسل امروز با نسل‌های اول و دوم انقلاب اقتضا می‌کند که در شرایط کنونی تنوع بیشتری در برنامه‌ها وجود داشته باشد.

امام جمعه قم با اشاره به نقشه‌های جدید طراحی شده دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران گفت: جنگ نرم دشمنان در شرایط امروز سهمگین‌تر از جنگ سخت است و ابزار آن نیز شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی هستند.

*ملت ایران بدون توجه به شبهه‌افکنی در صحنه حاضر هستند

وی بیان داشت: تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب در طول دهه فجر از مسائل ضروری به شمار می‌رود و این کار می‌تواند در قالب نشست‌های و میزگردهایی تحقق یابد زیرا شاهد هستیم شبهات و سئوالات فراوانی توسط دشمنان در زمینه آرمان‌ها و ارکان انقلاب به ویژه ولایت فقیه مطرح شده است هر چند ملت ایران بدون توجه به این‌گونه امور با شادابی در صحنه حاضر هستند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه مساجد پایگاهی عظیم برای تبلیغ تشیع و اسلام هستند ابراز کرد: هیچ نهادی نمی‌تواند این جایگاه را در جامعه اسلامی داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: مسجد بهترین مکان برای نزدیک ساختن دل‌ها به یکدیگر بوده و می‌تواند در روزهای دهه فجر به عنوان فعال‌ترین مکان به منظور جذب جوانان به آرمان‌های انقلاب بر اساس عشق به دین ظاهر شود.

*دهه فجر فرصت مناسبی برای مقابله با هجمه‌های اعتقادی است

وی با اشاره به توجه دشمنان به ملت ایران و فعالیت آنها گفت: امروز فرقه‌های مختلفی با عناوین عرفان‌های کاذب به دنبال جذب جوانان مسلمان و ایرانی هستند؛ دهه فجر ظرفیتی عظیم برای هدایت نسل جوان به سمت مساجد به عنوان راهکاری برای مقابله با هجمه‌های شدید فرهنگی و اعتقادی دشمنان محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها