أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۷۱۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۷ دی ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که برخی محافل و رسانه‌های ترکیه در اقدامی شیطنت‌آمیز ماجرای قتل 3 عضو حزب کارگران کردستان ترکیه را با هدف به هم‌ زدن مذاکرات صلح میان دولت و کردهای این کشور به جمهوری اسلامی ایران ارتباط داده‌اند، اظهار کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و ترکیه همواره مبتنی بر احترام متقابل و حسن هم‌جواری بوده است. این نگاه سبب شده است که ایران ثبات، تمامیت ارضی و امنیت ترکیه را، ثبات و امنیت خود بداند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رامین مهمان‌پرست افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه از برقراری صلح میان دولت‌ها و اقوام حمایت کرده و از روند آغاز شده در ترکیه نیز حمایت می‌کند.

او اظهار کرد: ما اعتقاد داریم کشورهای فرا منطقه‌یی مهم‌ترین عامل و محرک بی‌ثباتی در منطقه هستند. رسانه‌های نزدیک به صهیونیست‌ها سال‌هاست تلاش می‌کنند ذهنیت افکار عمومی مردم ترکیه را نسبت به ایران بدبین کنند، لیکن با توجه به پیوندهای عمیق میان مردم و دولت دو کشور، در این زمینه موفق نبوده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها