کد خبر: ۱۰۹۰۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که برای او دیدار با ملوان حساس‌تر از بازی با پرسپولیس است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، حسن اشجاری اگر روز جمعه در ترکیب استقلال قرار بگیرد برای نخستین بار حضور در دربی را تجربه می‌کند. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره بازی با پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

* دربی روز جمعه برای تو اولین تجربه خواهد بود. درباره این موضوع صحبت کن.

 

هر فوتبالیستی آرزو دارد جدا از ملی پوش شدن یک بار حضور در دربی را تجربه کند. دربی حساسیت‌های خودش را دارد اما من هیچ استرسی برای این دیدار ندارم و از نظر من دربی مثل همه بازی‌هاست.

 

همه بازی‌ها برای ما دربی و هر بازی حکم فینال دارد. این بازی برای طرفداران دو تیم خیلی مهم است و دوست دارند تیم‌شان برنده باشد. تمام هدف پرسپولیس در این بازی این است که با پیروزی مقابل ما مشکلاتش را حل و طرفدارانش را راضی نگه دارد اما ما استقلال هستیم و در صدر جدول قرار داریم و می‌خواهیم برای قهرمانی پرسپولیس را شکست دهیم.

 

* می‌گویند هر کسی در دربی خوب بازی کند تا مدت‌ها بیمه خواهد شد، این دربی چقدر برای تو مهم است؟

 

از روز اولی که به استقلال آمدم هدفم این بود که جواب اعتماد کادر فنی و جواب کارشناسانی که فکر می‌کردند آمدن من به استقلال اشتباه بوده را بدهم. با این شرایط بازی با ملوان برای من حساس‌تر از دربی بود چون به شهر خودم بازمی‌گشتم و باید مقابل تیم شهرم بازی می‌کردم. عده‌ای معتقد بودند به خاطر پول به استقلال رفتم ولی خدا را شکر مردم انزلی به من لطف داشتند.

 

اینکه می‌گویند خوب بازی کردن در دربی بازیکن را بیمه می‌کند قبول ندارم. چون بازیکن باید 34 هفته بازی کند و در هر 34 هفته خودش را در یک سطح نشان دهد. من هم کاری می‌کنم روز دربی هواداران و کادر فنی از من راضی باشند.

 

*پیش از این دربی‌های گذشته را پیگیری می‌کردی؟

 

صددرصد. یک بار هم سال 74 که اولین بازی علیرضا منصوریان برای استقلال بود در استادیوم حضور داشتم و بازی را از نزدیک تماشا کردم. استقلال آن بازی را با نتیجه 3 بر یک از پرسپولیس برد.

 

*  آن بازی طرفدار پرسپولیس بودی یا استقلال؟

 

در محل ما یک اتوبوس تهیه کردند که ما را به ورزشگاه آزادی ببرند. عشق ما این بود که یک دربی را از نزدیک نگاه کنیم و طرفدار استقلال یا پرسپولیس نبودیم اما یادم است در جایگاه استقلالی‌ها نشسته بودم. جا نبود و مجبور شدیم در طبقه دوم ورزشگاه بنشینیم. من این همه جمعیت را از نزدیک ندیده بودم و فقط 15 سال داشتم که استادیوم را از نزدیک دیدم. واقعا جو بی‌نظیری بود.

 

* کدام دربی در ذهن تو همیشه باقی مانده است؟

 

آن دربی که پرویز برومند با مشت به صورت پایان رافت زد همیشه در ذهنم است و یک دربی دیگر هم دربی بود که استقلال با گل پیروز قربانی پیروز شد. دربی برگشت فصل قبل هم یکی از دربی‌هایی است که در ذهنم باقی مانده است.

 

*می‌گویند دربی برای"دربی‌بازها" است.

 

تجربه بازی در دربی را نداشتم و نمی‌توانم بگویم چه کسی دربی‌باز است. هر کسی که ذهن و روانش را برای این دیدار آماده و تمرکز کافی داشته باشد موفق است.

 

*  فکر می‌کنی روز جمعه دربی بهتری نسبت به دربی رفت ببینیم؟

 

در دربی رفت که من حضور نداشتم اما امیدوارم این بازی مثل دربی رفت نشود. هر دو تیم نتایجی گرفتند که به احتمال زیاد بازی زیبایی خواهیم دید.

 

* محسن بنگر مدعی شده به راحتی استقلال را شکست می‌دهند تو چه صحبتی داری؟

 

بنگر رفیق صمیمی من است و برای پرسپولیسی‌ها کری نخواندم اما به بنگر توصیه می‌کنم مو بکارد تا اینکه به فکر کری خواندن در دربی باشد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها