کد خبر: ۱۰۹۱۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
12 بازيكن از فهرست 18 نفره احتمالي استقلال براي دربي، سابقه گلزني به پرسپوليس را با پيراهن تيم‌هاي مختلف دارند. جباري با 5 گل در صدر قرار دارد و بعد از او، سه بازيكن هستند كه 4 بار دروازه پرسپوليس را باز كرده اند.
 
به گزارش رجانیوز، فرهاد مجيدي، آرش برهاني و ميثم بائو. در نگاه اول باورش سخت است ولي بازيكنان استقلال كه به احتمال فراوان در دربي وارد تركيب اصلي و فهرست 18 نفره اين تيم مي‌شوند، سابقه زدن 30 گل به پرسپوليس را دارند.12 بازيكن استقلال سابقه گلزني به پرسپوليس را با پيراهن تيم‌هاي مختلف و از جمله استقلال دارند.
 
* مجتبي جباري: (3 گل در ليگ و 2 گل در جام حذفي) در ميان بازيكنان استقلال، بيشترين گل را به پرسپوليس زده. نخستين گل جباري به پرسپوليس در ليگ چهارم و با پيراهن ابومسلم بود.او در ليگ‌هاي هشتم و يازدهم هم دو گل به پرسپوليس زد. دو گل هم در بازي يك چهارم جام حذفي فصل قبل به اين تيم زد. جباري هرگز با پيراهن استقلال در دربي نباخته و در اين چند بازي اخير، يا گل زده، يا پاس گل داده و يا هر دو را با هم انجام داده است.
 
* فرهاد مجيدي: (4 گل) مجيدي در ليگ نهم، در هر دو بازي رفت و برگشت دروازه پرسپوليس را باز كرد. در ليگ دهم و يازدهم هم گل زده.
 
* ميثم بائو: (4 گل) هرگز نتوانسته با پيراهن استقلال در دربي گل بزند اما يك بازي درخشان در دربي فراموش نشدني سال 84 داشته. با اين حال، بائو به اندازه مجيدي دروازه پرسپوليس را باز كرده. يك گل با پيراهن راه‌آهن در ليگ هفتم، دو گل در يك بازي با پيراهن ابومسلم در ليگ هشتم و يك گل هم با پيراهن شهرداري تبريز در ليگ يازدهم.
 
* آرش برهاني: (4 گل) دو بار با پيراهن استقلال در ليگ‌هاي هشتم و دهم دروازه پرسپوليس را باز كرده است. يك بار در دربي جام ولايت به پرسپوليس گل زده. ولي نخستين گلش را وقتي وارد دروازه پرسپوليس كرد كه بازيكن پاس بود در ليگ سوم.
 
* جواد نكونام: (3 گل) نكونام يك گل در ليگ اول وارد دروازه پرسپوليس كرد و دو بار هم در يك بازي در ليگ سوم به اين تيم گل زد. هر سه گل را هم زماني به ثمر رساند كه پيراهن پاس را به تن داشت.
 
* سياوش اكبرپور: (2 گل) يك بار در ليگ دهم و با پيراهن استيل آذين به پرسپوليس گل زد و يك گل هم زماني كه بازيكن تراكتورسازي بود.
 
* عباس محمدرضايي: (2 گل) او دو بار دروازه پرسپوليس را باز كرده. يك بار با پيراهن صبا در ليگ يازدهم و يك بار هم در بازي رفت فجر و پرسپوليس اين فصل در آزادي.
 
* فرزاد حاتمي (2 گل): او هم بسان محمدرضايي، دو گل به پرسپوليس زده. يك گل در ليگ دهم وقتي بازيكن صبا بود و يك گل هم در ليگ يازدهم وقتي پيراهن تراكتورسازي را مي‌پوشيد. در هر دو بازي هم پرسپوليس با نتيجه 4- يك شكست خورد.
 
* ايمان موسوي: (يك گل) يك بار به پرسپوليس گل زده، با پيراهن فجر در ليگ نهم.
 
* حنيف عمران زاده: (يك گل) يك گل در دربي زده، با پيراهن استقلال در دربي جام ولايت.
 
* خسرو حيدري: (يك گل) بازيكني كه بيش از 200 بار در ليگ برتر بازي كرده با پيراهن سپاهان در آزادي دروازه پرسپوليس را باز كرده.
 
* امير حسين صادقي: (يك گل) در دربي ليگ ششم و با پيراهن استقلال به پرسپوليس گل زده. او گل اول بازي را زد.
 
نكته: به جز مهدي رحمتي و حسين حسيني كه دروازه‌بان هستند، 4 بازيكن استقلال سابقه گلزني به پرسپوليس را ندارند شامل علي حمودي، پژمان منتظري، حسن اشجاري و جي لويد ساموئل.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها