کد خبر: ۱۰۹۲۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مدارا کردن نظام با سران فتنه 88 حاميان اين سران را متوقع ساخته که به تشويق اين آشوبگران براي کانديداتوري رياست جمهوري آتي بپردازد.
حجت الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به عملکرد فتنه‌گران بعد از انتخابات سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: در حالي که عاملان و برنامه ريزان اصلي فتنه 88 در خارج از کشور به سر مي‌برند اما بازيگران اصلي اين فتنه در داخل تنش آفريني کردند.

وي افزود: سران فتنه 88 با مطرح کردن شائبه تقلب در انتخابات موجبات آشوبگري و نا امني در جامعه را فراهم کردند لذا بر اساس عملکرد اين افراد دليلي براي تبرئه کردن وجود ندارد.

حجت الاسلام ابراهيمي با اشاره به رفتار مسالمت آميز نظام با سران فتنه سال 88 تصريح کرد: فتنه‌گران سال 88 بايد از همان اول مورد محاکمه و مجازات قرار مي‌گرفتند و پاسخگوي اعمال و رفتار آشوبگرانه خود مي‌شدند اما نظام در برخورد با اين افراد با اغماض و رافت اسلامي رفتار کرده است.

وي با تاکيد براينکه ضرورت اعمال قانون سران فتنه از ابتداي آشوبگري‌هايشان امري لازم بود، افزود: مدارا کردن نظام با سران فتنه 88 حاميان اين سران را متوقع ساخته که به تشويق اين آشوبگران براي کانديداتوري رياست جمهوري آتي بپردازد.

حجت‌الاسلام ابراهيمي با تاکيد بر اينکه سران فتنه جنايتکار و ساختار شکن هستند، اظهار داشت: سران فتنه 88 افرادي جنايتکار، ساختار شکن، معارض و مخالف نظام هستند که بايد مورد محاکمه قرار گرفته و پاسخگوي رفتار خود باشند.

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: آشوبگران با هرج و مرج و اغتشاشات خود شيريني انتخابات را به کام مردم تلخ کرده و اين شرايط را تبديل به فرصتي براي دخالت و توطئه چيني‌هاي گروهک‌هاي تروريستي منافقين و ديگر دشمنان انقلاب اسلامي کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها