کد خبر: ۱۰۹۷۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مهر: رسانه های امروز جهان به بررسی اظهارات امروز دکتر ولایتی درباره سوریه، اعتراف یک مقام صهیونیستی به تبعات وحشتناک هرگونه ماجراجویی علیه کشورمان و تاکید جنبش حماس بر ادامه روابط با تهران پرداختند.

شبکه آمریکایی " سی بی اس نیوز" ، با پرداختن به اظهارات دکتر علی اکبر ولایتی در گفتگو با خبرگزاری مهر به آن بخش از اظهارات وی درباره سوریه پرداخته و نوشت : این مقام ارشد ایرانی در آشکارترین دفاع از همپیمان ایران، سوریه، اعلام کرد که هرگونه حمله نظامی به سوریه، حمله به ایران قلمداد خواهد شد.

سایت صهیونیستی "ینت" نیز با پرداختن به این نکته که ایران، سوریه را از محورهای مقاومت در برابر نفوذ غرب و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه می داند با اشاره به اظهارات امروز دکتر علی اکبر ولایتی نوشت : ایران که ازحامیان اصلی دولت سوریه است هرگونه حمله به متحدش را حمله به خود می داند. 

روزنامه "حریت" چاپ ترکیه نیز با پرداختن به اظهارات امروز دکتر ولایتی درخصوص سوریه نوشت : ایران معتقد است سوریه نقش مهمی در محور مقاومت در برابر اسرائیل و حملات گروه های تروریستی و مسلح دارد به همین علت دکتر ولایتی امروز حمله به سوریه را حمله به ایران و متحد کشورش تلقی کرد.

روزنامه صهیونیستی" جروزالم پست " به اظهارات دیروز "ایهود باراک" وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل در داووس سوئیس پرداخته و به نقل از وی نوشت هرگونه حمله به ایران حتی در مقیاس کوچک، سبب بروز جنگی بزرگ در منطقه در مقیاس جنگ عراق خواهد شد.

شبکه " ان بی سی نیوز" آمریکا نیز در تحلیلی با اشاره به پیروزی ضعیف "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات نوشت : به هرحال نتایج انتخابات روز سه شنبه که حتی گروه های مذهبی افراطی را نیز نا امید کرده است، سبب خواهد شد که نتانیاهو تمرکز سیاست هایش از مقابله با ایران و فلسطینیان را به مشکلات داخلی سوق دهد.

سایت آمریکایی" مانیتور" در مطلبی در خصوص روابط حماس و ایران نوشت : حماس با وجود برخی اختلاف نظرها با ایران درباره سوریه هنوز روابط خوبی با ایران دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها