کد خبر: ۱۰۹۷۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
کونته:
سرمربی یوونتوس پس از توقف برابر جنوا به انتقاد شدید از داورمسابقه پرداخت و گفت تیم داوری باید از عملکرد خود خجالت بکشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بازی یوونتوس و جنوا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، دو صحنه مشکوک به پنالتی برای یوونتوس رخ داد که داور درهر دو صحنه از اعلام ضربه پنالتی برای بانوی پیر خودداری کرد؛ تصمیمی که با واکنش شدید کونته روبرو شد.

کونته پس از بازی گفت: داور باید مسئولیت این نتیجه را برعهده بگیرد. حتی یک فرد نابینا نیز می‌توانست ببیند که توپ به دست مدافع جنوا خورد و باید پنالتی گرفته می‌شد. در چنین مواقعی باید مجوزداوری این فرد را از او بگیرید و او را محرم کنید. نمی‌توانم تحمل کنم چه اتفاقاتی در این دیدار رخ داد. در این جورمواقع بهترین چیزی که به این داورمی‌توان گفت این است که "داور خجالت بکش و حیا کن".

کونته که خیلی عصبانی بود ادامه داد: اگرداوران به من بگویند صحنه را ندیدم آن را می‌پذیرم، اماوقتی داور می‌گوید که صحنه را دیدم و پنالتی نبود بسیار غیر منطقی است. این دیگر فوتبال نیست.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت:‌ مدت‌های زیادی در فوتبال بازی جوانمردانه دیدم اما الان می‌بینم که خیلی اتفاقات به ضرر ما تمام می‌شود.

یوونتوس با وجود توقف در بازی شب گذشته همچنان در صدر جدول سری آ قرار دارد و می‌تواند برای دومین بارپیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها