کد خبر: ۱۱۰۳۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
تراکتور در شرایطی که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به هر سه امتیاز این دیدار داشت به تساوی رضایت داد که استقلال فرصت یکه تازی را بیش از پیش بیابد.
ali karimi

سایت گل-

لیگ برتر – جام خلیج فارس

لیگ دوازدهم – هفته‌ی بیست و چهارم

سه‌شنبه 10 بهمن1391 – ساعت 15:30

صبای قم-تراکتورسازی تبریز

ورزشگاه یادگار امام قم

داور : محسن قهرمانی

اخطار : کارت زرد برای فلاویو لوپز در دقیقه‌ی 23.

ترکیب صبای قم : مهرداد طهماسیبی، سهراب بختیاری‌زاده، رامین رضاییان، سعید لطفی، مسعود حق‌جو، ابوالفضل ابراهیمی، اکبر صادقی، میلاد نوری (بهمن طهماسبی در دقیقه‌ی 90+1)، فرید بهزادی کریمی ‌(عبدالکریم اسلامی در دقیقه‌ی 88)، مهدی مومنی ، میلاد سلیمان فلاح.

سرمربی : عبدالصمد مرفاوی.

ترکیب تراکتورسازی تبریز : مهدی ثابتی، مصطفی اکرامی، محمد ایران پوریان، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، قاسم دهنوی، فلاویو لوپز (جواد کاظمیان در دقیقه‌ی 77)، محمد ابراهیمی (جاناتان داسیلوا پریرا در دقیقه‌ی 84) ، سید مهدی سید صالحی (گیلسون سوارس در دقیقه‌ی 77).

سرمربی : تونی اولیویرا.


شرح بازی :

تراکتور به مراتب در نیمه نخست برتر از صبا بود. به نظر می‌رسد صبا برای گشودن دروازه‌ی میهمانش بیشتر به دنبال ضد حملات است. عمده‌ی حرکات هجومی صبا از سمت چپ جایی که فرید کریمی حضور دارد انجام می‌شود. تراکتو نیز به بازی روی هوا علاقمند نشان داده است.

تراکتور هم تلاش می‌کرد از جناحین دروازه صبا را تهدید کند، اما در خلق موقعیت چندان موفق نبود. در نیمه‌ی دوم برتری تراکتور کاهش یافت و صبا کمی پیش آمد. صبا  به یک امتیاز هم راضی بود و جلو کشیدن آن ها بیشتر با هدف عقب راندن تراکتور از دروازه خودشان بود تا گل زدن و پیروز شدن.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 5 : سانتر قاسم دهنوی با ضربه سر سید صالحی از بالای دروازه صبا به بیرون رفت.

دقیقه‌ی 9 : ضربه‌ی سر فلاویو لوپز با اختلاف کمی از کنار دروازه‌ی صبا راهی بیرون شد.

دقیقه‌ی 33 : شوت زمینی ناگهانی با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه تراکتور به خارج رفت. این صحنه مهم ترین صحنه نیمه نخست بود.

دقیقه‌ی 55 : مهدی مومنی در موقعیتی مشکوک در محوطه جریمه تراکتورسازی نقشبر زمین شد. محسن قهرمانی که اصولا با پنالتی بیگانه است در این صنه هم پنالتی نگرفت. البته به نظر می رسد در این صحنه قهرمانی حق داشت پنالتی نگیرد.


دقیقه‌ی  70 : اشتباه مهرداد طهماسبی در دفع توپ موجب شد توپ در یک رفت و برگشت در موقعیت پشت به دروازه با سید صالحی برسد اما ضربه محکم سید صالحی در مقابل دروازه فضای بالای دروازه را شکافت.


دقیقه‌ی 74 : بازیکنان تراکتور در مقابل یک سوم دفاعی خود توپ را لو دادند اما حمله برق آسا ی بازیکنان صبا با فرار مهدی مومنی همراه شد که نفوذ سریع وی بدلیل تعللش در پاس به دهانه دروازه فقط یک کرنر را نصیب صبا کرد.


دقیقه‌ی 77 : با ارسال مهدی مومنی از جناح راست در حالی که مدافعان تراکتور به هوای آفساید تنها تماشاگر بودند ، ضربه سرضرب و خطرناک فرید کریمی از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

اتفاق ویژه :

کمرنگ بودن خطوط زمین بخصوص خطوط طولی بعضا بازیکنان را با مشکل مواجه می کند. حدود 4000 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که نیمی از آن ها را هواداران تراکتور تشکیل می دهند فلاویو لوپز با اخطاری که در نیمه نخست دریافت کرد سه اخطاره شد و بازی با ملوان را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها