کد خبر: ۱۱۱۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات پرنشاط خود را صبح امروز هم در چهارباغ کرج دنبال کردند و در پایان تمرین، مسابقه پرتاب نیزه با میله‌های موانع که مخصوص تمرینات است برگزار کردند.

به گزارش 598 به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرینات امروز پرسپولیس در غیاب چهار ملی پوش، کریمی و معدنچی که مصدوم هستند و عادل کلاه کج برگزار شد.

سرخپوشان از ساعت 10:30 ابتدا راهی سالن شدند و به تمرین شکم و شنا پرداختند و سپس به زمین فوتبال رفتند که با آفتاب صبحگاهی و آرامش حاکم بر کمپ حال و هوای پرنشاطی را برای سرخپوشان فراهم کرده بود.

تمرین صبح امروز با فشار کمتر نسبت به صبح دیروز انجام شد که به دلیل انجام تمرین پرفشار در نوبت بعدازظهر، چنین تصمیمی اتخاذ شد.

تمرین امروز سرخپوشان بیشتر به مرور برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی اختصاص یافت.

پرسینگ و تمرینات تاکتیکی روی دفاع و حمله از جمله برنامه‌های انجام شده توسط سرخپوشان بود. در این تمرین سعید شیرینی هم از نزدیک نظاره‌گر تلاش سرخپوشان بود.

در پایان تمرین امروز، چند نفر از بازیکنان پرسپولیس یک مسابقه پرتاب نیزه هم برگزار کردند که در این بین محسن بنگر و محمد نوری بهترین رکوردها را به نام خود زدند. سرخپوشان پس از تمرین، راهی استخر و سونا شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها