کد خبر: ۱۱۱۸۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
مدیر سابق شبکه ماهواره اي هما که در آمریکا ساکن است در صفحه شخصی خود در فيس بوک با اعتراض به فائقه آتشین از ترویج فساد و انحراف به اسم هنر در میان جوانان از عملکرد وی انتقاد کرد.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: داریوش سجادی از فعالان شبکه های ماهواره ای لس‌آنجلسی و مدیر سابق شبکه هما در صفحه فیس بوکش به فائقه آتشین که دوران کهن‌سالی خود را طی می‌کند اعتراض کرده است که چرا در پی به انحراف کشاندن جوانان است سجادی با اشاره به گذشته سیاه این خواننده کهن‌سال در دوران ستم شاهی وی را در آخر عمرش دعوت به تجدید نظر در این انحراف آفرینی فرا خوانده و نوشته است: «حد نگاه دارید. جوانی خود را به مثابه یک عروسک بدون اختیار توسط سازمان فرهنگی پهلوی‌ها (اگر بتوان با تسامح آن سخافت را فرهنگ نامید) جهت به ابتذال کشیدن فرهنگ و جوانان مملکت به بازی گرفته شده و تباه کردید. اینک و در زوال عمرتان اگر به فکر آخرت خود نیستید لااقل به فکر عاقبت جوانان این مملکت باشید.».

استعمار پیر انگلیس که در گذشته سال‌ها ثروت‌های بسیاری از کشورها را با لشگر کشی و قتل عام چپاول کرده است در دوران جدید برای تداوم سلطه خود ابزارهای جدیدی به کار می‌برد در این نوع حمله خاموش با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم فرهنگ جوامع مقاوم و ایستاده را مورد حمله قرار می‌دهند تا به خیال خام خود ملت‌ها فرهنگ منحرف مهاجم را پذیرفته و از آن استقبال کنند که در نهایت سوء استفاده از چنین مردم خودباخته ای کار بسیار ساده است.

بر اساس تئوری فوق کشور انگلیس با تمام مشکلات اقتصادی خود شبکه منوتو را راه اندازی کرد و با بکار گیری چند جوان بهائی از آنان همانند عروسک‌های خیمه شب بازی برای انحراف جوانان کشورمان استفاده ميکند تا جایی که در ايام عزاداري ماه محرم که تمامی ایرانیان حتی هم‌وطنان ارمنی و اهل سنت مشغول عزاداری حضرت سیدالشهدا بودند این شبکه برنامه های مبتذل و شاد پخش می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها